SUHI VEZ

Slobodna Dalmacija gradi marinu u Dugopolju

04.11.2011 u 07:00

Bionic
Reading

Tragom informacije o proširenju djelatnosti novinsko-izdavačke kuće Slobodne Dalmacije kontaktirali smo s njezinog većinskog vlasnika, nakladnika EPH, gdje su nam potvrdili da planiraju graditi suhi vez u Dugopolju

Na Zagrebačkoj burzi u srijedu je objavljeno da je na glavnoj skupštini nadopunjen statut Slobodne Dalmacije te će se splitskoj novinskoj kući djelatnost proširiti na privez brodova, jahti, sportskih i drugih brodica i plutajućih objekata na suhom vezu.

'Radi se o pružanju usluga suhoga veza na lokaciji Dugopolje, koja jeidealna za navedenu djelatnost upravo zbog izuzetno dobre prometnepovezanosti, ne samo s kontinentalnim dijelom Hrvatske već i s cijelomregijom', objasnio nam je poslovne planove splitske izdavačke kuće direktor korporativnih komunikacija EPH Sven Semenčić

Podsjetimo, Slobodnu je upravo EPH, novinsko-izdavačka kuća u vlasništvu Ninoslava Pavića i njemačkog WAZ-a, nakon preuzimanja preselio iz centra grada u poslovnu zonu smještenu u selu Dugopolje u splitskom zaleđu. 

'Uz zgradu Slobodne Dalmacije u Dugopolju nalazi se još jedna parcela u vlasništvu Slobodne Dalmacije d. d., na kojoj je u budućnosti predviđeno širenje Slobodne. Ona ima 24-satni video nadzor i osiguranje i nalazi se odmah pored izlaza s autoceste A1. Slobodna Dalmacija je izdavač specijalnog izdanja Otvoreno more, pa se stoga projekt kojeg spominjete - u trenutku dok je rečena parcela neiskorištena – nametnuo kao logična poslovna ekstenzija toga brenda', kaže Semenčić.

U prvih devet mjeseci Slobodna je ostvarila dobit od 3,8 milijuna kuna, za razliku od lanjskog gubitka koji je u istom razdoblju iznosio 6,2 milijuna kuna. No poslovni prihodi manji su za 11,9 milijuna kuna i iznosili su 112,8 milijuna kuna. Smanjeni su rashodi, a najveće su uštede ostvarili na materijalnim i troškovima zaposlenih. Zanimljivo je da je cijena dionice, nakon vijesti o proširenju djelatnosti, u četvrtak skočila za 15 posto. Iako, valja napomenuti, uz uobičajeno slab promet od tek dvadesetak tisuća kuna.