PRVO TROMJESEČJE

Snažan rast prodaje i dobiti Atlantic Grupe

07.05.2009 u 11:09

Bionic
Reading

Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2009. ostvarila 498,4 milijuna kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 13 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Dobit iz poslovanja povećana je za 51 posto na 44,69 milijuna kuna dok je neto dobit porasla za 35 posto na 24,24 milijuna kuna

Značajniji rast dobiti iz poslovanja u prvom kvartalu dijelom je rezultat jednokratne dobiti u iznosu od 9,9 milijuna kuna, ostvarene pri otkupu dijela manjinskog udjela u Cedeviti od njemačke razvojne banke DEG, ističe se u priopćenju kompanije.

U prvom tromjesečju su sve divizije Atlantic Grupe poslovale u skladu s planovima Uprave, s rastom od osam do 16 posto. Razdoblje je obilježilo nekoliko događaja važnih za daljnji razvoj poslovanja, među kojima se ističu lansiranje najvećeg Atlanticovog investicijskog projekta Cedevita GO!,preuzimanje distribucijskog poslovanja osječke Karoline i početak distribucije Nestleovog asortimana toplih napitaka u HoReCa kanalu te potpisivanje ugovora o preuzimanju distribucije Ferrerova asortimana u Sloveniji.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 62 posto, a međunarodna tržišta sa 38 posto. Njemačka ostaje najveće inozemno tržište, dok najveći rast prodaje, uz hrvatsko, nastavlja ostvarivati tržište Srbije sa 24,3 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sa 38 posto, Atlantic Farmacia sa 12 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine sedam posto prodaje.

Uprava i Nadzorni odbor kompanije predložit će Skupštini da se 25 posto neto dobiti ostvarene u 2008. rasporedi na ime isplate dividende, što će iznositi sedam kuna po dionici.