Crni petak nikad nije stigao ranije. Tako je barem odlučio Amazon te je danas, najranije dosad, najavio popuste
Amazon je rekao da nudi 'ozbiljne popuste u svim kategorijama', uključujući modu, elektroniku, kućnu robu i igračke. Nove ponude svakodnevno će se dodavati na njihovom webu.
Veliki trgovci pokušali su potaknuti potrošače da započnu blagdansku kupovinu ranije nego inače kako bi osigurali to da njihovi darovi budu isporučeni na vrijeme. Poput Amazona, Target pokreće 'dane dogovora' na mreži i u trgovinama od 10. do 12. listopada, objavila je tvrtka prošli tjedan.
Blagdanske prognoze predviđaju nagli skok potrošnje u odnosu na prethodnu godinu. No i trgovci se ove godine suočavaju s nizom izazova, od inflatornih pritisaka i problema u lancu opskrbe do nedostatka radne snage. Kupcima bi to moglo donijeti više glavobolja, poput kašnjenja isporuke ili artikala kojih nema na zalihama više nego inače.
Amazon je u ponedjeljak u svojoj aplikaciji za kupnju također lansirao novu značajku Prime, a koja članovima omogućuje slanje darova prijateljima i obitelji bez adrese. Umjesto toga, korisnici unose telefonski broj ili adresu e-pošte neke osobe. Primatelji su obaviješteni kada prime dar i unesu svoju adresu. Također se mogu odlučiti zamijeniti predmet za darovnu karticu.
Rane predbilježbe za Crni petak poklapaju se s Amazonovim događajem za kozmetičke proizvode pod nazivom Holiday Beauty Haul, koji je započeo u ponedjeljak. Amazon se nada da će iskoristiti događaj ljepote kako bi privukao kupce uoči Crnog petka i pomogao poboljšati svoju poziciju u internetskoj prodaji ljepote, porasloj tijekom pandemije.