Splitska agencija za odnose s javnošću VAJT na svečanoj dodjeli održanoj prošli vikend u Erevanu nagrađena je prestižnom Golden World Awards for Excellence koju dodjeljuje ugledna Međunarodna udruga za odnose s javnošću IPRA (International Public Relations Awards). Najveće svjetsko priznanje u branši VAJT-u je pripalo za kampanju „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ koja je realizirana s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking
Kampanja je pobjedu odnijela u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta, a imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom te je donijela brze i konkretne rezultate pri rješavanju ovog problema u Splitu.
Na dodjeli u armenskoj prijestolnici splitska agencija našla se među najvećim i najboljim svjetskim agencijama za odnose s javnošću kao što su Hill+Knowlton, Weber Shandwick, FleishmanHillard Vanguard i Ketchum, a kampanja za Split parking među kampanjama za najveće svjetske brendove poput Adidasa, Forda, Coca-Cole i Ikee.