uspjeh - neuspjeh

Sretan vam Međunarodni dan neuspjeha!

13.10.2018 u 14:09

Bionic
Reading

Veleposlanstvo Finske želi svim Hrvatima sretan Međunarodni dan neuspjeha

Sretan Međunarodni dan neuspjeha, poželjelo je svima veleposlanstvo Finske u Hrvatskoj preko svoje stranice na Facebooku.

Cijeli jedan dan neuspjeh su odlučili slaviti Finci, i to prije osam godina. Na taj su način odlučili promicati poduzetništvo i potaknuti ljude da odbace svoje inhibicije, objašnjavaju u veleposlanstvu Finske, kako bi izgubili strah od neuspjeha.

Međunarodni dan neuspjeha obilježava se 13. listopada, a od 2010. iz Finske se proširio diljem svijeta. Tako se neuspjeh slavi u Njemačkoj, Kanadi, Velikoj Britaniji, Čileu, Australiji, Rusiji, Japanu, ali i drugim zemljama.

Dan neuspjeha ima i svoju službenu web stranicu na kojoj piše kako bez neuspjeha nema ni uspjeha i da te dvije stvari idu ruku pod ruku.

'Uostalom, neuspjeh znači da ste uhvatili priliku za uspjeh. Dan neuspjeha je najbolji dan za pokazivanje gluposti, procjene pogrešaka, neugodnih trenutaka, kao i nekih drugih neuspjeha svijetu. Zato slavimo svoje nedostatke i propuste, dijelimo i promičemo razumijevanje kao iskustvo učenja. Jedno je sigurno - nećete biti sami', stoji u objašnjenju obilježavanja neuspjeha.

Slažu se s tim i hrvatski poduzetnici. O svojim neuspjesima često su javno i govorili.

Za bivšeg hrvatskog plivača, a sada konzultanta i menadžera Deloittea Hrvatska Gordana Kožulja nijedan uspjeh nije toliko snažno pokretačko gorivo kao neuspjeh.

'Tek kada bih došao u situaciju da nisam uspio, ti bi me trenuci prisilili da razmislim o tome što sam krivo napravio i što mogu napraviti drukčije jer jedino tada mogu napraviti korak naprijed, što je podloga za uspjeh', opisivao je ovoga proljeća neuspjeh Gordan Kožulj, napominjući kako se iz neuspjeha može naučiti koje su nam sklonosti. On je tako, potvrdio je, shvatio da mu 'bolje ide leđni od drugih stilova plivanja', pa se toga i držao.

Iako je do sada doživio tisuću neuspjeha, a greške mu se i dalje događaju, poduzetničkim vodama pliva Daniel Ackermann, suosnivač Degordiana, jedne od vodećih domaćih agencija za digitalni marketing.

'Doživio sam tisuću neuspjeha. Greške mi se i dalje događaju, ali sam sretan da nisam imao puno velikih neuspjeha koji su me obilježili. Iz svake loše ideje možete izvući pet drugih, boljih ideja. U poduzetničkom poslu toliko puno možete naučiti, i prodaju i marketing i pravo, što vam ne može dati nijedna škola, pa čak i ako ne uspijete, vaše znanje vrijedit će puno više nakon toga', poručio je Ackermann.

Od neuspjeha ne treba bježati, složili su se, prenio je 24 sata, Luka Abrus, suosnivač agencije Five za mobilni dizajn i razvoj, te Daniel Ackermann, već ih analizirati i o njima otvoreno govoriti.

'Naučio sam da je važno znati u kojem trenutku prestati investirati u nešto, jer najopasnije je investirati u nešto što ne ide. Treba podvući crtu i krenuti dalje', zaključio je Abrus.