KRIZNI MENADŽMET

Što učiniti kad kriza pokuca na vrata?

10.11.2010 u 15:40

Bionic
Reading

U knjizi 'Krizni menadžment' autor Danko Sučević savjetuje kako pripremiti i ublažiti razorne učinke poslovne krize, kako na vrijeme prepoznati prve simptome krize i spasiti kompaniju

Unatoč svakodnevnim vijestima o krizi, stečajevima i likvidacijama poduzeća, mnogi menadžeri ne znaju što učiniti kad poslovna kriza pokuca na vrata. Knjiga 'Krizni menadžment' u izdanju Lidera istražuje uzroke i simptome poslovne krize i predstavlja proces te model izlaska iz nje.

Svaka se faza procesa temelji na stranim izvorima i iskustvima autora te autentičnim primjerima iz hrvatske prakse. Izložene su studije slučajeva i njihova analiza u skladu s modelom. Krizni menadžment priručnik je koji se može odmah primijeniti u praksi. Pisan je tako da bude razumljiv svim profilima menadžera: pravnicima, inženjerima, ekonomistima, specijalistima u marketingu i drugima.

U knjizi se može doznati kako se pripremiti i ublažiti razorne učinke poslovne krize, kako na vrijeme prepoznati prve simptome krize i spasiti kompaniju, što učiniti u svakoj fazi - od ranih znakova krize do izlaska iz nje.

Danko Sučević konzultant je za menadžment i istaknuti stručnjak za upravljanje. Kao iskusan praktičar razvio je uspješne sustave upravljanja poslovanjem. Intenzivno se bavi kriznim menadžmentom. Na tu je temu i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Njegovi su klijenti poduzetnici iz različitih djelatnosti i poduzeća.