Organizacija JCI Zagreb u suradnji s Rochester Institute of Technology Zagreb održala je konferenciju pod nazivom Storytelling ― upoznajte snagu korištenja priča za prodaju i brendiranje sebe i svojih proizvoda na kojoj su uspješni profesionalci koji aktivno koriste storytelling u svojem radu pokušali približiti načine i alate primjenjive kako u privatnom tako i u poslovnom kontekstu
Interaktivnu konferenciju otvorio je coach i trener komunikacijskih vještina s dugogodišnjim iskustvom u poduzetništvu, prodaji i menadžmentu Toni Babić koji je poručio kako je umijeće pričanja priča važnije nego ikad: ''Kroz šum beskrajnog mora informacija do ljudi se probija samo sadržaj koji puca od emocionalnog naboja i nosi poruku umotanu u kvalitetan narativ.''
Na predavanju su se dotakli umijeća strukturiranja priča koje je zajedničko i hollywoodskim filmovima i klasičnim mitovima, istraživali životno važne poruke sakrivene u bajkama te se pokušali povezati sa svrhom svog postojanja konstruirajući onakvu životnu priču kakvu bismo željeli imati.
“U današnjem poslovnom svijetu svatko od nas našao se u situaciji da mora ispričati svoju osobnu priču, bez obzira na to radi li se o motivacijskom pismu ili o nekom networking događanju. Dobra vijest je da je storytelling vještina koja se vježba i uči - ali tek u onom trenutku kada odlučimo da je naša priča vrijedna pričanja”, poručila je konzultantica za korisničko iskustvo Tea Zavacki dok je Nada Kaurin Knežević, direktorica strategije u ENTG te certificirana TQ trenerica poručila:
"Bio je poseban užitak predavati na konferencii o Storytellingu u organizaciji JCI Zagreba. Vidjeti veliki broj ljudi kako svoje subotnje prijepodne odlučuje provoditi učeći nove vještine je motivirajuće za mene kao predavača i čovjeka. Kroz moje predavanje razgovarali smo o storytellingu i njegovoj primjeni u marketingu te pričaju li se u marketingu uistinu priče i na koji način. Mene osobno, najviše su fascinirale ljudske priče koje sam imala priliku upoznati taj dan i sve priče koje će tek izaći iz te dvorane."
Govornici su se složili kako ljude ne pokreću argumenti jer se argumentima uvjerava, a ono čime ih se pokreće zapravo su emocije jer ljudi ne kupuju proizvode, rješenja ili ideju već priču za koju su se emotivno vezali.