Taksi Cammeo od utorka odlazi u povijest, a zamijenit će ga Wizi, novi brend prijevozničke tvrtke koja je uz opsežno rebrendiranje presložila i poslovanje, s ambicioznim ciljem da do 2030. godine udeseterostruči promet, uz još veći rast prihoda, piše Jutarnji list
Vladimir Minovski, vlasnik i generalni direktor Wizija, najavljuje širenje ne samo na srednju Europu nego i na Arapski poluotok - i to već u sljedećoj godini - gdje su, tvrdi, troškovi puno niži nego u Europi, a prihodi značajno viši.
'Cammeo je kao brend trebao facelifting i s tim smo odlučili napraviti veliki zaokret s ciljem širenja naše franšize na regiju, ali i šire. Kažemo da je Cammeo osvojio Hrvatsku, a Wizi će osvojiti cijeli svijet. Baš zato izabrali smo ime Wizi koje je kratko i zvučno i prepoznatljivo na različitim jezicima. Proces rebrendiranja je trajao posljednjih godinu i pol i u tom vremenu smo detaljno istražili tržište i nove trendove, a rebrendiranje uz novo ime uključuje novi vizualni identitet i nove boje, i tu smo surađivali s Anjom Zambelli Čolak i njezinom nagrađivanom agencijom Zambelli Brand Design', rekao je Minovski za Jutarnji list.