kampanja portala za zapošljavanje

Trump traži posao putem nove hrvatske online platforme

09.11.2020 u 13:36

Bionic
Reading

Cijeli svijet reagirao je na nezaobilaznu vijest da je Donald J. Trump izgubio na ovogodišnjim izborima za američkog predsjednika, a reakcije nisu izostale ni u Hrvatskoj, i to u obliku viralne kampanje lokalnog portala za zapošljavanje

Kampanja je krenula u subotu rano u jutro s prvim postavljenim plakatom u Branimirovoj ulici u Zagrebu, a već navečer je vizual plakata objavljen u brojnim američkim medijima poput AP News, The Washington post, Seattle Times, NBC, San Francisco Chronicle i Fox News.

Platforma Adorio, u suradnji s kreativnom agencijom Spellcaster, pokrenula je provokativnu i duhovitu kampanju s likom predsjednika Trumpa koji sa kutijom svojih privatnih stvari napušta Bijelu Kuću uz poruku “Got Fired?” ili na hrvatskom - “Ostali ste bez posla?”.

U kutiji sa osobnim stvarima iz Ovalnog Ureda mogu se naći knjige o Napoleonu i Machiavelliu, sveprisutna antivirusna maska ali i figurica Kim Jong Un-a koji jaše na nuklearnoj raketi. Ovo je prva oglašivačka kampanja za mladi tim iz brenda Adorio, koji ovim hrabrim istupom žele privući korisnike za svoju naprednu tražilicu za poslove u Hrvatskoj.

'U trenutku kad krene borba za najmoćnijim poslom na svijetu, a kontroverzni Donald Trump dobija otkaz od strane američkog naroda, shvatili smo da je idealno vrijeme za reakciju u obliku kampanje koja će to duhovito popratiti. Naš brend je novi izazivač na lokalnom tržištu koji ovim putem želi skrenuti pozornost na svoju inovativnu platformu, a možda baš zahvaljujući nama i Trump dobije novi posao', našalio se Josip Burazer koji je, uz svog brata Danijela Burazera, kreator i suosnivač platforme Adorio.

'Svjetska kriza uzrokovana pandemijom koronavirusom rezultirala je ogromnim brojem otkaza, zbog čega platforme poput naše bilježe rekordne posjećenosti. Nitko nije imun na gubitak radnog mjesta, pa tako ni Trump, a sa našom tražilicom želimo pomoći svima onima koji su u potrazi za novim poslom', dodao je Danijel Burazer (Adorio).

Popularnost ove kampanje u medijima i na društvenim medijima ne čudi, s obzirom da je autorski tim iza ovog uratka već poznat po iznimno viralnim plakatima za Američki Institut sa likom Melanie Trump (2017.), Uhljebom (2019.), i “Good Riddance” gafom naše EU ambasadorice (2020.), o kojima su izvjestili brojni regionalni i svjetski mediji.

  • +11
Josip i Danijel Burazer Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

'Američki glasači svoje su povjerenje i glasove dali Bidenu, a pritom su dali otkaz čovjeku koji je veliki dio svoje karijere stvarao reputaciju glasno dajući otkaze drugima. U tome postoji svojevrsna ironija koju smo odlučili iskoristiti za ovu kampanju, s obzirom da i najmoćniji posloprimac na svijetu - Donald Trump – u nekom trenutku može ostati bez posla', objasnio je Tonči Klarić, kreativni direktor agencije Spellcaster.