Turistički sektor očito ima problem s pronalaskom kvalitetne radne snage koji se, obzirom na rast turizma čak i u pandemijsko vrijeme, događa iz godine u godinu. Ove godine, oglašavanje sezonskog zapošljavanja počelo je već u studenome, a ovoga Božića tvrtke i sezoncima dijele božićnice i bonuse ne bi li ih privoljeli da se i dogodine vrate na iste poslove.
Mediji obih dana javljaju da na austrijskim zimovalištima poslodavci ne mogu naći dovoljno radnika iako im nude plaće i trostruko veće nego prethodnih godina.
Izvjesno je kako će tako kod nas biti ovoga ljeta, piše Dubrovački vjesnik. Već je sada jasno da će manje problema imati veliki poslodavci koji puno toga mogu platiti, a više poteškoća manje tvrtke, naročito ugostitelji.
U Dubrovniku se nadaju kako se neće ponoviti lanjski problem kada su sezonci na proljeće otišli raditi u Istru jer su se ugostiteljski objekti zbog covida otvorili tek kasnije pa su se onda zaposlenici tražili i usred sezone.
Sajmovi i pomoć agencija za zapošljavanje iz šire regije više nisu dovoljni pa se potraga za sezonskim radnicima ove se godine preselila na internet i platforme društvenih mreža.
Valamar ima akciju Dobar posao u Valamaru, gdje se uz oglašene poslove među prvim objavama nalazi vijest kako će do kraja 2021. godine isplatiti 13. plaću i dodatne nagrade u ukupnom iznosu od 5.000 do 7.800 kuna neto koju će primiti više od 2.500 stalnih djelatnika, te će u stalni radni odnos primiti još 400 djelatnika.
Turistička kompanija Aminess koja upravlja hotelima na Pelješcu i Korčuli, pak, provodi kampanju za zapošljavanje čiji su glavni protagonisti popularni tv kuhar David Skoko i poznata influencerica Ella Dvornik.
Kampanju koja je uključila Instagram influencere Aminess je pokrenuo još početkom studenoga, a za sljedeću sezonu traže ukupno tisuću zaposlenika za rad na pozicijama kuhara, pomoćnog kuhara, pizza majstora, mesara, konobara, servira-pomoćnog konobara, barmena, recepcionara i sobarica.