UNA, novi multimedijski servis u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga, priopćili su iz ove medijske kuće
Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora.
Program će stvarati regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci, a program će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi.
Projekt se zasniva na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim pohranjivanjem podataka na cloud, interaktivne aplikacije i najsuvremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontroliranim i robotiziranim kamerama.
Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stupnju implementacije virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtualna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope.
Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.
Vodeći suradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.
Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pokretač prve digitalne TV u regiji, Fox TV.
Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim pothvatima stjecao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim neovisnim projektima.
Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV postaja u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.
Direktor prodaje Marko Šobot dugo je godina uspješno upravljao projektima višemilijunske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.
Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku je karijeru 25 godina gradio kreiranjem programskih sadržaja i marketinskih i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.