U ožujku ove godine u Hrvatskoj je prodano 4.165 novih putničkih vozila što je 52,9 posto ili 1.441 vozilo više nego u istom mjesecu lani kada ih je prodano 2.724, dok je od početka godine prodano 10.519 novih vozila uz rast od 4,8 posto, podaci su Promocije Plus. Rast prodaje može se objasniti povoljnijim ozračjem za kupnju nego lanjskog proljeća kada je na snazi bilo tvrđe zatvaranje zbog koronavirusa, u odnosu na sadašnjem mjere koje su znatno blaže, pa kupci lakše dolaze do salona.
Od siječnja do kraja ožujka najviše novih vozila u Hrvatskoj prodao je Volkswagen, njih 1.810, te VW ima udjel u ukupnoj prodaji od 17,2 posto. Druga je Škoda, članica istog koncerna, s prodanih 1.408 vozila i udjelom od 13,4 posto, dok je treći Hyundai (414 prodanih vozila i udjel od 5,8 posto). Četvrti su Renault i Dacia, također članice istog koncerna, s 595, odnosno 591 prodanim vozilom i jednakim udjelom od 5,6 posto.
Škoda Octavia i dalje je najprodavaniji model u Hrvatskoj - u ožujku ih je prodano 214. Tražena je i Dacia Duster s prodajom od 192 vozila, dok VW drži sljedeća tri mjesta: VW T-Cross s prodajom u ožujku od 167 auta, Golfa je kupilo 143 kupaca, a T-Roc njih 137.
Zanimljivo je da je u trećem mjesecu ove godine uz ostalo prodan i 31 Tesla, 18 Porschea i dva Ferrarija.
Od početka godine hrvatski kupci najviše su tražili vozila na benzinski pogon. Njih je odabralo 5.535 kupaca išto je 52,6 posto od ukupne prodaje, dizelaše je kupilo njih 3.053 odnosno 29 posto. Električna vozila i dalje imaju mali udjel od samo 1,3 posto, od početka godine takvih je vozila budućnosti u Hrvatskoj prodano 141. Plinski pogon odabrala su 323 kupca ili 3,1 posto, a hibrida 1.467 kupaca, odnosno 13,9 posto.