iNovine, jedan od najvećih maloprodajnih kioska u Hrvatskoj, koje posluju u sastavu BAT-a, uvode novu uslugu plaćanja kriptovalutama, čime postaju prvi kiosk u Hrvatskoj koji nudi mogućnost plaćanja u kriptovalutama na fizičkim prodajnim mjestima. Projekt se realizirao u suradnji s tvrtkom Electrocoin pa je tako odsad moguće brzo i sigurno plaćanje kriptovalutama putem platforme PayCek na svim prodajnim mjestima, njih više od 250 diljem Hrvatske
'Digitalizacija i uvođenje inovacija ključni su za dugoročno unaprjeđenje i održivost poslovanja, što je u skladu s ESG strategijom koja je usvojena na razini cjelokupne BAT Grupe. Isto tako, mi u iNovinama kontinuirano osluškujemo zahtjeve s tržišta, a implementacija sustava za procesiranje kripto uplata upravo i omogućuje prilagodbu poslovanja novim generacijama kupaca koji sve manje koriste gotovinu pri plaćanju. Riječ je o trendu koji je ponajviše zaživio u vrijeme pandemije kada se građanima sugerirala beskontaktna kupovina', naglasio je Jurica Jurič, direktor iNovina.
Plaćanje kriptovalutama realizira se putem Electrocoinove platforme PayCek, a moguće je platiti s 14 kriptovaluta - bitcoin, ether, bitcoin cash, USDT, USDC, XRP, solana, litecoin, dai, stellar, dogecoin, eos, BUSD i near.
'Ako osoba, primjerice, kupi proizvode u vrijednosti 100 kuna i želi platiti u kriptovalutama, u trenutku kada mi preko PayCeka javimo iNovinama da je uplata obrađena, iNovine dobivaju svojih 100 kuna, dok mi u Electrocoinu u potpunosti obrađujemo kriptovalutnu transakciju. Platforma PayCek za prihvaćanje plaćanja kriptovalutama jamči sigurnost svakoj tvrtki koja želi omogućiti svojim klijentima tu mogućnost', naglasio je direktor Electrocina Nikola Škorić.
Electrocoin je inovativna Hrvatska fintech kompanija koja pruža usluge kripto mjenjačnice te primanje kriptovaluta kao načina plaćanja putem njihove vlastite platforme PayCek. Iako se na kriptovalute često gleda kao na investiciju, Electrocoin već niz godina razvija velike projekte u Hrvatskoj koji omogućavaju uporabu kriptovaluta pri svakodnevnoj kupovini. Tvrtke tako privlače nove generacije korisnika i unapređuju svoje poslovanje u korak s najnovijim trendovima.