Domaćem tržištu predstavio se inovativni ukrajinski brand Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica. Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi
Brend je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.
'Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena.
Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koje pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i drugog', istaknula je Anna i dodala kako je potrebno manje od deset minuta da bi se ispunio test o njezi kože, a rezultati pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu.
Osim u Hrvatskoj, brend je prisutan u Ukrajini, proizvode isporučuju i u Poljsku, a uskoro kreću s lokalizacijom i prodajom na tržištima Srbije te Bosne i Hercegovine. 'Proizvodni pogon u potpunosti smo preselili u Hrvatsku. Svi naši proizvodi su prirodni i sigurni te izrađeni od 90 posto organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije', pojašnjava Anna.
U Hrvatskoj su započeli i suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem koji je istaknuo kako je Skinity brand koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja. Skinity i dalje surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a deset posto prihoda od svakog prodanog proizvoda šalju u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama.