Mercator Hrvatska završava rebrendiranje 22 prodajna objekta u više istočnih županija. Iako u Mercatoru nisu pripravni dati konkretne detalje, neslužbeni podaci otkrivaju da je riječ o lancu Getro marketa ili kvartovskih trgovina, piše Poslovni dnevnik
Novi prodajni koncept vezan je uz bivše trgovine Presoflexa koje je Mercator kupio u svibnju 2007. od lokalnog poduzetnika Josipa Galića preuzevši tako 40 prodajnih lokacija. Idući tjedan u Požegi, gdje je bila matična adresa Presoflexa, bit će otvoreno prvih sedam rebrendiranih trgovina. Mercator je prethodno proveo temeljitu analizu kupovnih navika lokalnih potrošača i temeljem utvrđenih rezultata formirao novu ponudu na policama.
U novoopremljenim trgovinama kupcima će navodno biti ponuđen asortiman s najnižim cijenama u odnosu na tamošnju konkurenciju. Zaokret u poslovnoj filozofiji Mercatora zapravo ilustrira da trgovci sve intenzivnije pokušavaju pronaći nove niše kroz koje mogu smanjiti gubitak prometa radi pada potrošnje. Do veljače 2011. godine otvorit će se još 20 trgovina, piše Poslovni dnevnik.