Ove godine turistička kampanja i sezona kreću ranije nego inače, pa tako i potraga za sezonskim poslovima, što pokazuje anketa portala MojPosao u kojoj je 46 posto ispitanika potvrdilo da se već javlja na oglase za sezonske poslove
U anketi provedenoj na više od 400 ispitanika gotovo polovica njih rekla je da se javlja na oglase jer se najbolji sezonski poslovi oglašavaju upravo sada, dok neki ističu kako su svoje radno mjesto već rezervirali. 'Već sam sve dogovorio i samo čekam datum za odlazak koji je krajem travnja', kazao je jedan ispitanik.
Ispitanike najviše zanimaju poslovi spasioca, konobara, rada na brodu ili u poljoprivredi, a ima i onih kojima je potraga za sezonskim poslom tek jedan segment potrage za poslom općenito. 'Dobrodošao je bilo kakav posao u kampu i na plaži, budući da sam spasioc, ali prihvaćam i sve ostale vrste sezonskih poslova', ističe drugi ispitanik.
Sezonski poslovi ne zanimaju 21 posto ispitanika, uglavnom zato jer traže posao u struci ili onaj koji će raditi tijekom cijele godine.
Da za traženje sezonskog posla ima vremena, smatra 16 posto ispitanika od kojih neki zasad samo prate oglase ili se usmeno raspituju o potencijalnim poslovima, ali još se ne javljaju na oglase. Drugi pak namjeravaju aktivno tražiti sezonski posao jedino ako ne pronađu posao koji mogu raditi na dulje vremensko razdoblje.
Budući da imaju posao, sezonski poslovi ne zanimaju 11 posto ispitanika, a njih 6 posto navodi neke druge razloge, poput onih da nema koristi od potrage za sezonskim poslovima jer i za njih 'treba imati vezu'.
Voditelj prodaje i odnosa s klijentima portala MojPosao Marko Oltean ocjenjuje da su rezultati istraživanja očekivani jer je internet kao regrutacijski kanal postao primarno mjesto ponude i potražnje i pri sezonskom poslovima. Ujedno poslodavci prepoznaju potrebu za stručnim sezonskim osobljem pa ih svake godine traže sve ranije.