UGOVOR S RADENSKOM

Zajedno s Pepsijem u rukama Slovenaca: Nara, Inka i Voćko

03.02.2016 u 15:58

Bionic
Reading

Badel 1862 je u srijedu s Radenskom potpisao ugovor o prodaji svojih brendova Nara, Inka i Voćko te ugovor o Badelovoj distribuciji asortimana PepsiCo u HoReCa kanalu u Hrvatskoj

'Zatvaranje pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića (BAP) Badela 1862 bila je neminovna odluka radi očuvanja temeljnog biznisa', poručili su iz Badela.

Naime, od ulaska proizvodnje bezalkoholnih pića u sustav Badela 1862 prije deset godina ta tvornica radi s negativnim rezultatom. 'Već od studenog 2013. bilo je jasno da će se BAP morati zatvoriti, kada je donesen plan restrukturiranja Društva, što je podrazumijevalo i zatvaranje neprofitabilnih dijelova', priopćeno je.

Nakon što je Uprava uložila napore za sanaciju BAP-a (interne odluke i mjere štednje, traženje strateških partnera, pregovori s PepsiCo, izrade plana osjetljivosti) koji nisu uspjeli donesena je odluka o konačnom zatvaranju proizvodnje BAP-a sa zadnjim danom prošle godine. Odluka je donesena tek sada jer su osigurana financijska sredstva za kvalitetno zbrinjavanje radnika u skladu s kolektivnim ugovorom Badela 1862 i zakonskim uvjetima.

U Badelu 500 radnika

U Badelu 1862 trenutno je zaposleno oko 500 radnika, a u pogonu BAP-a, koji je zatvoren, bilo je stalno zaposleno 47 radnika. Njih je 26 prešlo u druge proizvodne pogone Badela 1862, a 16 ih se dobrovoljno prijavilo za zbrinjavanje. Svi radnici koji odlaze iz Badela 1862 dobit će otpremnine prema kolektivnom ugovoru.

Slijedom odluke o gašenju pogona BAP-a Badela 1862, otkazan je i ugovor s PepsiCo o punjenju Pepsija i ostalih proizvoda iz asortimana PepsiCo, a PepsiCo je zatim potpisao ugovor s Radenskom kao ekskluzivnim puniteljem i distributerom za Hrvatsku.

'Badel 1862 je bio i dalje zainteresiran za distribuciju Pepsija 0,25 u staklu u HoReCa kanalu Hrvatske zbog sinergijskog efekta s Badelovim programom jakih alkoholnih pića, pa je dogovorio ekskluzivnu distribuciju za ovaj program s Radenskom i time dodatno osigurao implementaciju strategije u HoReCa kanalu', poručuju.

Značajan izvanredni prihod

Radenska je bila zainteresirana i za tradicionalne brendove Badela u bezalkoholnom programu (Nara, Inka i Voćko) jer joj je temeljni biznis bezalkoholna proizvodnja. Zato je postignut dogovor da Radenska otkupi i prava na ovaj program.

'Time je postignut značajan izvanredni prihod od prodaje tih Badelovih brendova, a i na taj način je osiguran nastavak postojanja poznatih hrvatskih brendova Nara, Inka i Voćko', zaključuju.