Nakon financijske 2021. godine, tijekom koje je ostvaren značajan napredak na polju strateških i financijskih rezultata, Zalando će nastaviti s provedbom strateških inicijativa koje će pokretati budući rast platforme.
Godine 2021. tvrtka je rasla znatno brže od očekivanog. Stoga je trenutno na dobrom putu da ostvari svoj srednjoročni plan rasta, i do 2025. godine zabilježi bruto vrijednost prodane robe (GMV) u iznosu većem od 30 milijardi eura.
Lani je ostvaren je izvanredan rast na godišnjoj razini: bruto vrijednost prodane robe (GMV) skočila je za 34,1 posto na 14,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 29,7 posto na 10,4 milijarde eura; usklađena operativna dobit (EBIT) iznosi 468,4 milijuna eura
Zabilježen je i značajan rast broja korisnika zahvaljujući priljevu od više od 10 milijuna novih korisnika, U 2022. godini očekuje se rast GMV-a od 16 do 23 posto na 430 do 510 milijuna eura usklađenog EBIT-a
Program članstva Zalando Plus prešao je brojku od jednog milijuna članova; do kraja 2023. godine udvostručit će broj Plus tržišta, priopćeno je iz kompanije.