PRODULJENJE SEZONE

Zimski letovi iz europskih metropola za Split

06.08.2009 u 11:55

Bionic
Reading

Do kraja rujna u probnom periodu je najavljena prodaja letova na relaciji Split - London, Split - München i obratno i na osnovi tih rezultata će se napraviti planovi za period izvan sezone, a najavljeno je i povećanje broja letova na postojećim relacijama prema Rimu i Frankfurtu

Kada je krajem veljače ove godine na konferenciji za medije službeno bila predstavljena Splitsko-dalmatinska udruga hotelijera, jedan od istaknutih ciljeva je bio povezivanje Splita s većim europskim gradovima i u zimskom periodu.

Razlog okupljanja Udruge koju čine vodeći hotelijeri iz Splitsko-dalmatinske županije, turističke institucije i zainteresirani privredni subjekti, u tom trenutku su bile sumorne najave nove turističke sezone zbog galopirajuće recesije. Opći zaključak je bio da se treba podići konkurentnost i racionalizirati poslovanje u svim segmentima.

Kao jedan od glavnih ciljeva je bio produženje turističke sezone i predstavljanje Splita kao cjelogodišnje turističke destinacije. Glavni preduvjet za takvo nešto je bilo povezivanje splitskog aerodroma s nekoliko najvažnijih europskih metropola. Ovih dana imamo najavu vodeće hrvatske zrakoplovne kompanije Croatia Airlines o realizaciji dijela tih planova.

Do kraja rujna u probnom periodu je najavljena prodaja letova na relaciji Split - London, Split - München i obratno i na osnovi tih rezultata će se napraviti planovi za period izvan sezone, a najavljeno je i povećanje broja letova na postojećim relacijama prema Rimu i Frankfurtu. S tom novom ponudom će se ostvariti prvi i osnovni preduvjet za jedan od ciljeva Udruge, a to je produženje sezone, uz direktne veze s velikim europskim gradovima. S takvom ponudom bit će lakše organizirati i kongrese, skupove i kratke odmore u Dalmaciji u zimskim mjesecima.

Osim britanskog, njemačkog i talijanskog tržišta, Udruzi su zanimljivi i Pariz i Moskva i vrše se promotivne aktivnosti u tom pravcu, s obzirom na iskazan interes i potencijal francuskog i ruskog tržišta. Najbolja usporedba je činjenica da je dosad Split u zimskim mjesecima bio povezan s pet gradova, a ljeti sa 43. Bolja povezanost izvan sezone će sigurno poboljšati rezultate turističke sezone ove teške recesijske godine u kojoj je Dalmacija ipak prošla relativno dobro, bez dramatičnog pada, kako je to bilo najavljivano na spomenutom skupu krajem veljače.