UGLEDNO NATJECANJE

Davor Bruketa žirira na London International Awards

27.08.2012 u 14:07

Bionic
Reading

'Bruketu smo prvi put pozvali 2007. i tada je zaradio poštovanje ostatka žirija svojim istovremeno razboritim i strastvenim pristupom pa smo ga odlučili pozvati ponovno', kazala je osnivačica LIA-e Barbara Levy. Bruketa ove godine žirira i na festivalima u Koreji i Ukrajini, uz već stalno članstvo u žiriju njujorške Creste

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, krajem rujna odlazi u Las Vegas gdje će drugi put biti član žirija London International Awards (LIA). Među komunikacijskim stručnjacima ovo natjecanje slovi kao jedno od uglednijih, a postoji od 1985. i ističe se kao međunarodna ikona kreativne izvrsnosti. Zaradili su poštovanje upravo zahvaljujući sastavu žirija koji čine eminentni autori iz industrije, kao i zahvaljujući procesu ocjenjivanja radova u kategorijama oglašavanja, dizajna i digitalnih medija.

'LIA nastoji sastaviti žiri koji će činiti već afirmirani, mlađi i perspektivni kreativci iz cijelog svijeta. Bruketu smo prvi put pozvali 2007. i tada je zaradio poštovanje ostatka žirija svojim istovremeno razboritim i strastvenim pristupom pa smo ga odlučili pozvati ponovno', kazala je osnivačica i predsjednica organizacijskog odbora LIA-e Barbara Levy

London International Awards sastoji se od nekoliko žirija. Za LIA-u ove godine žiriraju primjerice Steve Back, kreativni direktor Ogilvy and Mather Singapore, agencije broj jedan u svjetskoj Ogilvy mreži i na cijelom azijskome području. Backovi recentniji projekti uključuju integrirane kampanje za Toyotu i Sony. Anna Fawcett izvršna je producentica Filmgraphics Entertainment među čijim projektima su legendarni spotovi za Nike s Michaelom Jordanom ili serija Visa reklama s Richardom Gereom i Jackie Chanom itd. Nick Law je Global Chief Creative Officer u njujorškoj digitalnoj agenciji R/GA gdje je zadužen za Nike, a prije je radio za ugledne brending agencije FutureBrand i Pentagram. Deborah Adler specijalizirana je za dizajn ambalaže i nekadašnja je bliska suradnica Miltona Glasera. Mark Tutssel je Global Chief Creative Officer u Leo Burnett Worldwideu, višestruki je canneski pobjednik, a stručni časopis Campaign Magazine proglasio ga je svjetskim kreativnim direktorom broj jedan.

Osim u Las Vegasu, Bruketa je nedavno bio član žirija korejskog AD Starsa, stalni je član žirija njujorške Creste, a do kraja ove godine sudjelovat će i u žiriju ukrajinskog festivala u organizaciji All-Ukrainian Advertising Coalitiona.