U ne pretjerano aktivnoj ni ambicioznoj hrvatskoj diskografskoj aktivnosti što se klasične glazbe tiče, krajem prošle godine je u dvorcu Marijin dvor u Lužnici predstavljen zajednički album prvijenac hrvatskih glazbenica, klarinetistice Marije Pavlović i pijanistice Martine Filjak
Mlade hrvatske glazbenice, klarinetistica Marija Pavlović i pijanistica Martina Filjak, obje s posve pristojnim brojem međunarodnih nastupa i osvojenih natjecanja, ostvarile su zajednički album prvijenac pod nazivom 'Glazba... prijateljstvo' u izdanju Cantusa.
Snimljen u studiju 4 Hrvatskog radija (ton majstori: Luka Rojc i Krešimir Seletković), album donosi ambiciozan program dvadesetostoljetnih skladbi za klarinet i klavir Poulenca, Debussyja, Klobučara, dvije solo skladbe za klarinet Bergama i Stravinskog te romantičnu skladbu Tri fantazije za klarinet i klavir Roberta Schumanna. Obje umjetnice spadaju bez puno dvojbe među najistaknutije pripadnice domaćeg mlađeg glazbenog naraštaja te je u tom pogledu snimanje zajedničkog albuma posve opravdano, posebice što se njime otkriva relativno manje poznat repertoar za klarinet.
Tehnički suverene te uglavnom na dobrom interpretativnom tragu, glazbenice, zahvaljujući albumu, odsad raspolažu i pristojnom glazbenom iskaznicom za međunarodnu scenu. Knjižica, izdana uz CD, donosi biografije glazbenica te muzikološke opaske o odabranim skladbama autorice Marije Bergamo, no u njoj nedostaje motivacijska pozadina oko repertoarnog izbora.
Iako zamišljen kao glazbeni projekt suzvučja dva instrumenta koja se često sparuje, zvuk klarineta se na albumu nameće kao dominantan, zahvaljujući među ostalim solo skladbama za klarinet koje šira publika ionako slabo poznaje. Inače, u interpretativnom pogledu najzanimljivijima se pokazuju Poulencova Sonata za klarinet i klavir skoro vokalne provenijencije te Debussyjeva Prva rapsodija za klarinet i klavir, u kojima je možda i najuspjelije artikuliran fini dijalog dva instrumenta.