Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postanu pretplatnici, bez ikakvih drugih konotacija, ističe 20. rujna Uprava HNK u priopćenju vezanom uz optužbe udruge Vigilare kako je riječ o 'prostačkoj marketinškoj kampanji... ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja'
'Za reklamnu kampanju kojom se najavljuje sezona 2017./18. Hrvatskoga narodnog kazališta, koja je oglašavanjem započela 4. lipnja, a završila 13. rujna, umjetnici iz ansambala Drame, Opere i Baleta snimljeni su u prirodi u okolici Zagreba', stoji u priopćenju Uprave HNK.
Dodajući da su kampanju radili vrhunski profesionalni umjetnici, iz HNK ističu kako je 'isključiva namjera kampanje, kroz umjetnički koncept, bila najaviti program u novoj sezoni i pozvati publiku da postanu pretplatnicima našega kazališta, bez ikakvih drugih konotacija'.
Riječ je, dodaju, o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.
Udruga Vigilare na svojoj je internetskoj stranici početkom tjedna izrazila prosvjed 'zbog neukusne marketinške kampanje Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu za prodaju pretplata za sezonu 2017./2018.'
Kampanja HNK, koju oni vide kao 'apel na bludne radnje' je, kako navode, 'ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja i vrijeđa veliki broj poreznih obveznika čijim se novcem financira' te stoga traže 'njezino zaustavljanje i uklanjanje uznemirujućih plakata iz javnog prostora'.