Rad mladog dizajnera Marka Gerecija koji je osmislio u sklopu studentskog projekta, uvršten je u prestižnu publikaciju 'Boxed & Labelled Two!'
Ambalaža čaja osmišljena za imaginarni brend Aroma koju je student Grafičkog fakulteta Marko Gereci osmislio u sklopu studentskog projekta, osvojila je autore publikacije 'Boxed & Labelled Two!'.
'Boxed & Labelled Two!' R. Klantena i M. Hübnera knjiga je posvećena produkt dizajnu koja obrađuje glavne strategije koje dizajneri koriste pri osmišljavanju izgleda pakiranja nekog proizvoda. Zastupljeni su tako i prezentirani proizvodi koji utjelovljuju retro pristup i oponašaju proizvode koje smo gledali u djetinjstvu, vraćaju se tradiciji, njeguju minimalistički pristup ili nastoje biti posve jedinstveni. Većina primjera u knjizi povezani su s ambalažom prehrambenih proizvoda.
Za ambalažu čaja imaginarnog brenda Aroma, mladi Marko Gereci odabrao je karakteristične jednobojne ilustracije koje kod konzumenta trebaju probuditi osjećaj zdravog i prirodnog proizvoda. Dojam je dodatno naglasio izborom papira.
Rad je objavio na svojem internetskom portfoliju, a autori publikacije 'Boxed & Labelled Two!' kontaktirali su s njime privučeni specifičnim dizajnom. U razgovoru za tportal.hr, kazao je da su reakcije na rad prilično dobre, no zasad funkcioniraju samo na razini ideje. Dodao je i kako sumnja da bi ovakav dizajn izazvao interes na domaćem tržištu.
Osim ambalaže za čaj Marka Gerecija, knjiga donosi više od tri stotine različitih proizvoda dizajnera širom svijeta.