Desk kreativne Europe – Ured MEDIA objavio je listu odobrenih projekata na prvom roku poziva za razvoj pojedinačnih projekata, među kojima su i igrani film 'Dnevnik Pauline P.' te dokumentarac 'Tko je smjestio Kaktusiću?', čijim će se producentima odobriti potpora od 55 tisuća eura
'Time se Hrvatska našla na 15. mjestu u odnosu na 28 zemalja koje ostvaruju potporu na temelju ovoga roka poziva te ima isti broj odobrenih projekata kao Velika Britanija, Švedska, Portugal i Irska', izvijestio je Hrvatski audiovizualni centar.
Hrvatski projekti odabrani su između njih 370 prijavljenih iz 32 zemlje članice Potprograma MEDIA, a odobreno ih je 56.
Igranom filmu 'Dnevnik Pauline P.' Jake produkcije, koji nastaje prema istoimenom romanu za djecu Sanje Polak, odobrena je potpora 30 tisuća eura.
'Radi se o filmu koji se temelji na dnevniku jedne djevojčice. Iz kritičke perspektive i uz komične situacije, ona govori o svojim problemima u prijateljstvu, ljubavi, odanosti i obitelji. Priča je neodoljiva i smiješna te posjeduje dobar dramski potencijal', navodi se u obrazloženju.
'Glavni je lik pozitivna djevojčica, koja je u isto vrijeme inteligentna, inovativna, tvrdoglava i dopadljiva. Sama radnja filma smještena je u stvarni svijet, s pokojim dodirom čarolije. Razvojni je plan također detaljno predstavljen i odgovara potrebama projekta. Proračun je adekvatan i prati aktivnosti razvojne strategije', dodaje se.
Projektu 'Tko je smjestio Kaktusiću?' producentske tvrtke Nukleus film odobrena je potpora 25 tisuća eura.
'Tema ovoga kreativnog dokumentarca ima velik potencijal, a zahvaljujući različitim razinama 'ščitavanja, film može biti dopadljiv široj publici. Snaga izražavanja crtežom danas je itekako aktualna, a priča sama po sebi predstavlja zanimljiv isječak iz naše nedavne prošlosti', obrazloženo je.
'Stil pisanja vrlo je precizan u objašnjavanju istrage, informacija i emocija. Kreativni je tim uvjerljiv, a prethodno iskustvo u okviru međunarodne dokumentarne scene potvrđuje daljnje mogućnosti tvrtke u razvoju i proizvodnji filmova za međunarodno tržište', napominje se.