'Communication science in network marketing /Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu' - knjiga na engleskom jeziku u nakladi europske visokoškolske institucije Alma Mater Europea – Europeian Centre Maribor, 2013
U Mariboru je u nakladi europske visokoškolske institucije Alma Mater Europea – Europeian Centre Maribor (2013) na engleskom jeziku izašla knjiga 'Communication science in network marketing (NM)' troje uglednih komunikoloških teoretičara i praktičara, koji zagovaraju primijenjenu komunikologiju i komunikološke zakonitosti u teoriji i praksi uspješnog poslovnog mrežnog marketinga.
Suautori knjige su Dragica Korenjak, ekspert za komunikacijski marketing, prof. dr. sc. Mario Plenković, ugledni sveučilišni profesor komunikologije i Marko Korenjak, stručnjak za komunikacijski menadžment.
Knjiga je nastala kao rezultat višegodišnjih (su)autorskih nastojanja da se poboljša sustav poslovnog komuniciranja na prostorima jugoistočnih i srednjoeuropskih zemalja. Autori, piše u recenziji doc. dr. sc. Vlasta Kučiš s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mariboru, ukazuju da je komunikologija danas jedna od najmlađih znanstvenih disciplina koja nam govori kako je čovjek oduvijek povijesno komunicirao sa sebi sličnima u svom zadanom društvenom i poslovnom komunikacijskom okruženju.
Autori knjige ukazuju, navodi dr. Kučiš, kako novo poslovno informacijsko društvo omogućuje skriveni put poslovnog uspjeha svakom čovjeku koji se sustavno educira i uključuje u komunikološke tajne mrežnog marketinga.
Novi mrežni komunikacijski marketing aktivno ili pasivno, htjeli mi to ili ne, ulazi u sve skrivene informacijske i komunikacijske poslovne tajne (politika, gospodarstvo, banke, monetarni sustavi, arhivi, knjižnice, dokumenti, šport, prodaja, osiguravajuća društva, medijska produkcija, religija te svakodnevni život i rad u poslovnom i osobnom okruženju).
Knjiga čitateljima stručno, sadržajno i metodološki elaborira prikrivene tajne komunikacijskog mrežnog marketinga kroz trinaest sadržajnih poglavlja.
'Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu' educira čitatelja o novim komunikacijskim znanjima i vještinama komuniciranja koja su neophodna za upravljanje informacijama i komunikacijama u novom komunikativnom sustavu razvijenih medijskih društvenih mrežnih sustava (Facebook, Twitter, You Tube, Broadcast, Most popular, Music, Sports, Entertainment, Syllabus, Likend...). Knjiga je dobrodošla svim prodajnim djelatnicima kao poslovni putokaz na putu izlaska iz gospodarske, osobne ili društvene poslovne krize, piše recenzentica Kučiš.
Izdavači knjigu vide kao vrijedan udžbenik za sve studente poslovnih i menadžerskih sveučilišnih i visokoškolskih institucija. Ima 157 stranica pisanog teksta i grafičkih ilustracija.
Stručni recenzenti su uz doc. dr. sc. Vlastu Kučiš (Sveučilište u Mariboru), doc. dr. sc. Slobodan Elezović (Sveučilište u Zagrebu) i prof. dr. sc. Zdravko Sorđan (Sveučilište u Novom Sadu).