KunstTeatar otvara sezonu predstavama 'Dobar, loš, mrtav' (petak) i njezinim nastavkom premijerno izvedenim krajem prošle sezone (subota). Predstave je režirao Ivan Planinić prema tekstovima Pavla Vrkljana, a osim redovnih izvedbi u petak i subotu (početak u 20h), obje predstave se mogu zaredom pogledati i u nedjelju, u 18 i 20 sati
Ulaznice za predstave dostupne su na ulaznice.hr.
O predstavama:
Dobar, loš, mrtav
Satirična predstava "Dobar, loš, mrtav" redatelja Ivana Planinića, u kojoj Anđeo i Vrag na zadatku prate Dubravka Ilića, koji treba umrijeti, bavi se pitanjem sudbinske predodređenosti. Tekst za kazališnu predstavu nastao je prema motivima teksta "Dubravko Ilić" Pavla Vrkljana u suradnji s mladim dramskim piscima Nikolinom Bogdanović, Ivanom Penovićem, Lukom Vlašićem i Ivanom Vuković.
Predstava je nastala u koprodukciji Kazališne družine KUFER i KunstTeatra uz podršku Ministarstva kulture i Gradskog ureda za kulturu grada Zagreba.
Predstavu izvode Matija Čigir, Domagoj Janković, Nikša Marinović i Pavle Vrkljan. Scenografkinja i kostimografkinja je Katarina Perić, asistentica kostimografkinje Dorotea Čiček Kovačević, asistent scenografkinje Jakov Habjan, dok je autor glazbe Nikša Marinović. Oblikovanje zvuka potpisuje Luka Gamulin, svjetla Alen Marin, a producentica predstave je Romana Brajša.
Predstava traje 90 min, a gostovala je na festivalima u Zadru, Koprivnici i Dubrovniku.
Dobar, loš, mrtav 2: Pakao
Predstava "Dobar, loš, mrtav 2: Pakao", redatelja Ivana Planinića a nastala po tekstu Pavla Vrkljana, izravan je nastavak predstave "Dobar, loš, mrtav", prve predstave KunstTeatra, u kojoj pratimo posljednji dan u životu glavnog junaka Dubravka Ilića, koji je nakon smrti na prevaru doveden u Pakao.
Priča se nastavlja u Paklu u kojem Dubravko Ilić, nakon što mu je određen smještaj i dodijeljen posao, pokušava naći način kako bi se prebacio u Raj. Topos Pakla česta je destinacija ljudske mašte kroz mnoga umjetnička razdoblja pa svaka nova inscenacija tog svijeta nudi mnoštvo prepoznatljivih usporednih motiva, kao i mjesta za uspostavljanje drukčijeg odnosa prema smrti, jedinom nezaobilaznom trenutku našeg života, trenutku koji Dubravko Ilić vješto zaobilazi i odgađa, stvarajući time osnovnu nit radnje ove priče.
Pakao u kojem je završio Dubravko Ilić izgrađen je od pop kulturalnih obrazaca prepoznatljivih u sferi filmske znanstvene fantastike, binarnih shema političkih podjela, stereotipnih prikaza obiteljskih i radnih odnosa te kategorizacije ljudskih sposobnosti putem statističkih upitnika. Poseban značaj u ovom konstruktu Pakla stavljen je na korištenje povijesnih i slavnih ličnosti koje su se u svijetu Pakla zatekle, odnosno na njihove susrete koji odrednicom vremena u stvarnom životu ne bi bili mogući. Predstava se može se gledati samostalno, a poznavanje prvog dijela predstave samo je doživljajna nadogradnja cjelokupnom iskustvu. Uz pripremu predstave realizirana je i dvomjesečna dramaturška radionica KUFERedu namijenjena studentima i studenticama dramaturgije ili nedavno diplomiranim dramaturginjama i dramaturzima u kojoj su sudjelovali Anamarija Budimir, Petra Jelača, Emma Kliman, Blaž Ordanić, Petra Pleše, Mateja Posedi, Filip Rutić, Vida Zelić.
Predstavu izvode Matija Čigir, Domagoj Janković i Pavle Vrkljan, dramaturg je Ivan Penović, a na videoprojekcijama vidimo Iskru Jirsak i Nikšu Marinovića. Kostimografkinja i scenografkinja predstave je Katarina Perić, oblikovatelj svjetla i autor videoprojekcija je Ivan Lušičić Liik dok je autor glazbe Nikša Marinović. Oblikovatelj tona je Luka Gamulin, a producentica Romana Brajša. Asistenti produkcije su Hana Zrnčić Dim i Bojan Valentić, dok je oblikovatelj svjetla Alen Marin. Za dizajn je bio zadužen Verlauf, a fotografkinja predstave je Karla Jurić.