Ma koliko dobar proizvod bio, bez odlične reklame kao da ga nije bilo. Da Peugeotove zvjerke na četiri kotača ne bi prošle nezapaženo, potrudile su se Peugeotove reklame
Snalažljivošću do 206-ice
Za početak – jedna od najzabavnijih automobilskih reklama uopće. Poprište događaja: indijski gradić. Protagonist: indijski mladić. Antagonist: stara raga na četiri kotača. Akcija… Sad! Mladić ulijeće u auto, zaleti se u zid, natjera slona da sjedne na haubu, udara čekićem po bokovima auta, razbija, deformira, uništava bez logičnog objašnjenja. Do zadnjeg udarca kad se ispod čekića razotkriva ulupljena kopija 206-ice. Slijedi – osvajanje cura u maloj zvjerki.
Pusti tijelu da vozi 208-icu
Jutro je, sneni ste. Zvono na vratima. Otvarate. Pred vratima vreća s tijelom. Unosite je u kuću. Otvarate vreću, a iz nje izlazi vaše tijelo. Onaj veseli, razuzdani i hrabri dio vas koji sputavate svojom dosadnom racionalnošću. I što sad? Nema vam druge nego mu se prepustiti. Vi krenete na bungee jumping, on skoči. Vi se nećkate oko zavođenja lijepe žene, on krene u akciju i osvoji je. Vi sanjarite o 208-ici u autosalonu, on uskače u nju. Nema vam druge nego da uđete za njim i prepustite se 'tijelu da vas vozi'.
Kvalitetno vrijeme u 508-ici
Za razliku od davnih dana kad se na posao dolazilo klizno, za vrijeme gableca išlo na plac, a u petak išlo ranije doma da se ne pokvari vikend, današnji uredi su poput košnica – prostori uniformiranog jurcanja s jedne na drugu stranu, od računala do printera, od brige do problema. Sve to, jasno, i nije neki posebni gušt, već gomila stresa. Izlaskom iz ureda i ulaskom u 508-icu vrijeme staje. Počinje vaše kvalitetno vrijeme…
I teče, i teče, i teče ovaj... 508 RXH – Diesel Hybrid
Kad smo kod 508-ice i kvalitetnog vremena između vas i vašeg automobila, skoknimo do Peugeota 508 RXH – hybrid diesela. Na samu reklamu nećemo trošiti puno riječi, da vam ne ubijemo doživljaj. Samo ćemo reći da ne znamo je li u svemu tome ljepši automobil ili priroda kroz koju elegantno i nečujno mili, da je ne uznemiri.
Mali ženski div – 107-ica
Kutak za stereotipe – muškarci vole nogomet, žene šoping. Ako iz te spojke sklonimo muškarce i loptu, dobivamo žene i kupovinu. Za to nam je potreban jedan mali automobil za gradsku vožnju i gužvu na parkingu, nekoliko prijateljica, ponešto strpljenja i razumijevanja te jedan veliki automobil za prevesti rezultate šopinga u topli dom. Je li baš tako? Reklama o 106-ici tvrdi da i nije, odnosno da je u društvu 107-ice veliki auto suvišak. A kako to čine? Vrlo mudro, gomilajući cipele, šešire, odjeću, kućanske elemente i štošta još na hrpe, vrijedno ih farbajući u bijelo. Kad završe s poslom, kamera se odmiče i u kadar ulazi brojka 106 stvorena od predmeta. Mali veliki div kao stvoren za žene.
Novi šerif u gradu – 607-ica
Nakon tople ženske priče slijedi opako muški kaubojac. Sivilo, grad ispunjen automobilima svih profila i godišta… Gužva, nervoza, napetost… I onda tišina. Šapat! Panični bijeg u skrivene kutke grada! Ulice su puste, samo je vjetar u pokretu. I on – novi šerif u gradu! Opaka 607-ica.
Ja volim svoj Peugeot
Da i mi konja za trku imamo, pokazuje serijal domaćih reklama za Peugeot u čijoj je glavnoj ulozi jedan, jedini i neponovljivi Davor Gobac. U reklami za Tepee, Gobac je prepjevao svoj beskrajno slavni i sebeljubivi stih 'Ja volim samog sebe', podijelivši svoju silnu ljubav s 'Peugeotom'.
Na kraju, vratimo se iz filmskog u stvarni svijet. U akciji 208 protiv mina tvrtka Peugeot Hrvatska donirat će jedinstveni Peugeot 208 koji je oslikao renomirani hrvatski umjetnik Zlatan Vehabović, a koji je ponuđen na online aukciji na tportalu. U online aukciji za automobil, kao i pojedinačnim donacijama za razminiranje, mogu sudjelovati svi zainteresirani građani Republike Hrvatske, a kroz promociju projekta u Parizu organizatori se nadaju i sudjelovanju francuskih građana i tvrtki. Cilj ove humanitarne akcije je prikupiti najmanje 120.000 kuna za razminiranje približno 40.000 m² teritorija u Republici Hrvatskoj na području Zadarske županije. Više o humanitarnoj akciji 208 protiv mina pročitajte klikom na link ovdje