REŽIJA HRVOJA KORBARA

Pomaknuta i topla priča o autsajderima 'Elling' premijerno u Kerempuhu

12.12.2018 u 10:05

Bionic
Reading

Predstava 'Elling' britanskog dramskog pisca Simona Benta i u režiji Hrvoja Korbara u Satiričkom kazalištu Kerempuh premijerno će se izvesti 16. prosinca u 20 sati. Dramaturgiju i prijevod potpisuje Dina Vukelić

'Elling' Simona Benta dramska je adaptacija istoimenih poznatih romana, tetralogije norveškoga pisca Ingvara Ambjørnsena, ekranizirane 2001. i nominirane za Oscara za najbolji strani film.

'Ovu duhovitu, pomaknutu i toplu priča o tandemu društvenih autsajdera na scenu Kerempuha postavlja mladi i perspektivni redatelj Hrvoje Korbar, a ovim se potezom u Satiričkom kazalištu Kerempuh otvara prijeko potreban stvaralački prostor mladim, nadolazećim generacijama hrvatskih umjetnika', stoji u najavi predstave koja progovara iz začudne perspektive hipersenzibilnog, anksioznog i pronicljivog Ellinga. Uz podršku svog dobroćudnog i seksom opterećenog prijatelja Kjella, on se nakon izlaska iz mentalne institucije pokušava suočiti s izazovima svakodnevice.

'U novoj scenskoj prilagodbi poznatoga komada za Kerempuh, uz glumačke improvizacije, crnohumornu notu, diskretne elemente komedije zablude i gotovo apsurdnu pogubljenost dvojca na potezu od mentalne institucije do, uvjetno rečeno, 'normalnoga života', nastaje predstava o (ne)snalaženju pojedinca zasutog tragikom svakodnevice, ali i humana priča o prijateljstvu i nadilaženju barijera', najavljuju iz Kerempuha.

U predstavi igraju: Marko Makovičić (Elling), Filip Detelić (Kjell), Csilla Barath Bastaić (sestra Gunn, Johanne, Reidun), Luka Petrušić (Frank) i Velimir Čokljat (Alfons).

Elling Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Ivan Posavec

Adaptaciju potpisu Hrvoje Korbar i Dina Vukelić, glazbu Stanislav Kovačić, kostimografiju Barbara Bourek, scenografiju Liberta Mišan, oblikovanje svjetla Ivan Lušičić Liik, a asistentica redatelja je Nikolina Medak.

Hrvoje Korbar rođen je 1995. u Zagrebu, a 2014. je upisao studij Kazališne režije i radiofonije. Režirao je dječje predstave 'Najljepši posao na svijetu' i 'Drvo koje je pjevalo', monodramu 'Ne mogu nastaviti. Nastavit ću.' prema motivima romana Samuela Becketta, sezonu koncerata 'Tri godišnja doba' za Zagrebački ansambl flauta, ispitne produkcije na ADU ('Preobražaj', 'Bez trećeg', 'Komedija V.'), niz koncerata u okviru ciklusa Vivat academia na Muzičkoj akademiji, a djeluje i kao radijski autor dramskih i dokumentarnih formi u okviru kolektiva Radio koji je tu prije radio i u ciklusu Oda-birano Hrvatskog radija.

Za režiju Kafkina 'Preobražaja' nagrađen je Dekaničinom nagradom i posebnim nagradama za razvoj autorskog izraza na Međunarodnom festivalu kazališnih akademija u Brnu i festivalu Teatralny Kufar u Minsku, a njegova dokumentarno-glazbena priča 'Mrtva slatko pjevam' osvojila je treću nagradu na 23. festivalu Prix Marulić. Asistirao je na dramskim i opernim produkcijama domaćim i inozemnim redateljima, kao i na sveučilišnim opernim produkcijama.

U okviru Venecijanskog bijenala 2015. sudjeluje na kazališnim radionicama, a 2017. u okviru suradnje ADU i Indiana State Universityja (SAD) radi kao asistent redatelja na produkciji Cyrana de Bergeraca. Na Dubrovačkim ljetnim igrama 2018. debitira režijom u triptihu 'Odbrojavanje - na piru s Držićem i Nalješkovićem' s kolegicama Leom Anastazijom Fleger i Marinom Pejnović, a u prosincu se predstavlja prvom samostalnom režijom u Satiričkom kazalištu Kerempuh. Trenutačno je student druge godine diplomskog studija Kazališne i radijske režije.