Dom Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU) početkom iduće godine domaćoj će publici predstaviti slavnog njemačkog umjetnika, slikara Antona Franza Högera. Izložba naziva 'Ravnoteža' svečano će biti otvorena 17. siječnja iduće godine, sve do 5. veljače
Na izložbi će se moći vidjeti presjek Högerovog stvaralaštva od 2003. godine pa do danas, a riječ je o umjetninama visoke procijenjene vrijednosti, koje su već izlagane u prestižnim galerijama u Montrealu, New Yorku, Münchenu, Nürnbergu i drugim gradovima, navodi se u priopćenju HDLU-a
Selektor i kustos ovog iznenađenja za domaću publiku je Željko Marciuš, a izložba je ostvarena suradnjom HDLU-a i producentske kuće Henry Stag Art Management. Bit će postavljena u Galeriji Prsten, najvećoj galeriji HDLU-a koja se proteže na čak 700 m2, kako bi se publici moglo prikazati više od 40 radova iz opusa ovog iznimnog umjetnika.
Anton Franz Höger njemački je slikar rođen 30. listopada 1956. godine u Münchenu. Pripadnik je bečke škole fantastičnog realizma koju su osnovala petorica književnika i slikara, među kojima i Ernst Fuchs.
Iako je studij završio kasnih 70-ih godina prošlog stoljeća, slikarstvu se u potpunosti posvetio tek 2000. godine. Bečka škola, Högerovo umjetničko ishodište, prepoznatljiva je po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnom stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora.
Unatoč divljenju slikarskoj finoći starih majstora i ekscentrično-dinamičnom slikarstvu baroka, koji se može smatrati prirodnim temeljem Högerove umjetnosti - ili Malgeschichte - njegove slike sadrže esenciju filozofskog te nadilaze 'čiste tehnike' njegova slikarskog stila.
Moderni umjetnici kao što su Francis Bacon, Andy Warhol, Jaspar Johns ili Sigmar Polke ne samo da su utjecali na njegov razvoj, već su u njegovim djelima djelomice i obrađeni.
U Högerovu fokusu nalazimo bavljenje društvenim problemima poput sadašnjeg položaja žena u društvu ili pokušaja destrukcije čovjeka koji se manifestiraju kroz nekvalitetan televizijski program. Također nailazimo na tematske korpuse poput integracije, participacije i moći medija, kao i prerade povijesti. Antonove su slike ogledalo naše egzistencije danas.
Radove Antona Högera valja shvatiti kao dio kreativnih i indikativnih aktualija našeg vremena. U tom smislu, u njegovom umjetničkom stvaralaštvu punom mašte odlučujući faktor nije vlastiti doživljaj konzumenta umjetnosti, već procesi koji ovise o spoznaji, a koji su u novijoj filozofiji predstavljeni kao bit istine.
Högerova djela izložena su u brojnim gradovima, između ostalog u Montrealu (Gora Gallery), New Yorku (Agora Gallery, Chelsea), Münchenu (Störpunkt), Bambergu (Senger) te Nürnbergu (raum für zeitgenössische kunst).
Dobitnik je priznanja nekoliko njujorških galerija te umjetničkih manifestacija Biennale Florenz 2008., Kunstpreis Blau-Orange Coburg, Art Fair Köln, Art Stroke München, NordArt i drugih.