INTERVJU: BORIS LIČINA

SoMo Borac je izvrsna prilika da budete zamijećeni

29.08.2013 u 18:30

Bionic
Reading

Ususret Weekend Media Festivalu i dodjeli nagrade SoMo Borac, Boris Ličina Borja, kreativni direktor magazina Planb.hr i Jasno i Glasno te član žirija nagrade SoMo Borac, govorio je izboru za najbolji društveno mrežni i mobilni projekti na tom festivalu

Što je SoMo Borac?
SoMo Borac je social i mobile nagrada koja će se dodjeljivati na Weekend Media Festivalu 2013. Iza projekta stoje magazin planb.hr te partnerske agencije Gingernet i Jasno i glasno. U društveno mrežnom dijelu imamo sedam a u mobilnom četiri kategorije u kojima se dodjeljuju nagrade.

Jedna od kategorija je i Community manager godine?
Tako je. Radi se o dosta važnoj kategoriji jer će, između ostalog, pokazati kako je riječ o vrlo ozbiljnom svakodnevnom poslu koji zahtjeva visoki stupanj koncentracije, diplomacije, takta i osjećaja za 'marketinški' trenutak. Community manageri često rješavaju velike korporativne krize na društvenim mrežama i uspješno vode zajednice od nekoliko desetaka tisuća ljudi, što treba prepoznati. Inače, baš je ova kategorija izazvala najveći interes pa će biti zanimljivo pratiti tko će ući u finale.

U ostalim social kategorijama nagrađujete i najbolje profile na društvenim mrežama.
Osim Community managera godine, nagrađujemo najbolju Facebook stranicu, Twitter i Instagram profil. Radi se o tri potpuno različite društvene mreže - Twitter je puno teži od Facebooka jer nemate oglašavanje kojim ćete skupit fanove, a slično je i sa Instagramom. Tu se dosta dobro vidi kako tko radi i komunicira. Osim ovih, mislim da će i Viralni blockbuster i Rado čitan blog biti zanimljive kategorije.

Viralni blockbuster je video sniman isključivo za internet? Koliko prijava očekujete obzirom da ih se ne snima puno?
Teško je reći. Ja ih mogu izdvojiti nekoliko za koje mislim da bi mogli dobro proći ali ne smijem nikog ohrabrivati. Zanimljiva kategorija jer se tvrtke sve više okreću video formatu i to ne nužno visokoj produkciji.

U blog kategoriji bi, s druge strane, mogli biti zatrpani prijavama?
I mi vjerujemo da će biti tako. U ovoj kategoriji nagrađujemo najbolji blog tvrtke, proizvoda ili branda, a takvih je jako, jako puno. I velik je broj onih koji rade odličan posao. Nedavno sam naletio na nekolicinu malih tvrtki koje imaju izvrsne blogove iz potpuno neočekivanih industrija.

Ni mobilnih aplikacija ne nedostaje?

Uf, da. Tu nas, siguran sam, čeka težak posao. Ali, u žiriju su vrhunski stručnjaci, poput Viktora Marohnića iz Shoutema koji će sigurno pomoći da donesemo pravednu odluku o najboljoj mobilnoj aplikacija, siteu, štivu ili kampanji. I ostatak žirija su redom stručnjaci pa nema straha.

Žiri pokriva čitav digitalni svijet?

Tako je. To su sve redom, u industriji, poznata imena: Ivan Brezak Brkan iz Netokracije, Sanja Vale iz Gingerneta, Sašo Dimitrievski iz Pristopa, Tin Kadoić iz Brloga, Nebojša Grbačić iz WooHooa, Nebojša Radović iz Njuz.net-a, već spomenuti Viktor Marohnić, Davor Runje iz Drapa, Ida Pandur iz Istudia, Vedran Gulin iz Proximityja, Edin Saračević iz 16kdnevno.com, Nikola Barac iz Huge media i Filip Arsov iz Synapse – Digital Agency.

Uz nekoliko drugih marketinških nagrada kako motivirate agencije i tvrtke da se prijave?
Prijava na SoMo Borac je besplatna, što je samo po sebi već dovoljno dobar motiv.

Osim toga, pretpostavljam da je i showcase na Weekendu dobar razlog?
Slažem se, to je jedan od najvažnijih razloga zbog kojeg bi se trebali prijaviti. Radovi finalista vrtiti će se tijekom cijelog Weekenda i to je izvrsna prilika da budete primijećeni i da pokažete potencijalnim klijentima što i kako radite. Weekend Media Festival je najznačajnija regionalna (a i šire) medijsko marketinška konferencija na koju dolaze svi. Biti prisutan tamo i pokazati (ili biti nagrađeni) za nešto što ste radili je prilika koju ne bi trebali propustiti.

Gdje se prijaviti?

Svoje radove možete prijaviti na internetskim stranicama a tamo se nalaze i sve ostale informacije o samoj nagradi.