Svi koji su posljednjih dana prolazili pored Zavrtnice u Zagrebu imali su prilike vidjeti novo lice dijela zgrada koje su, umjesto dotadašnjeg sivila, osvanule u crno-bijelom izdanju. Na ideju o 'faceliftingu' došla je ekipa iz Brigade, jedne od agencija iz grupe Bruketa&Žinić OM, te je u ljetnim mjesecima uljepšala kvart
Otpočevši svoju misiju s mišlju da čovjek prvo treba počistiti vlastito dvorište, a tek onda pogledati tuđa, ekipa iz Brigade promijenila je izgled svog kvarta. Ideja je realizirana u ljetnim mjesecima, a rezultat je novo, upečatljivo ruho dijela poslovnog kompleksa Zavrtnica. Osim zaposlenika Brigade, u 'faceliftingu' je sudjelovao Branimir Sabljić, grafički dizajner agencije Bruketa&Žinić OM.
Zidove su bojili ručno - prvo su izmjerili cijelu zgradu, nacrtali tehničke nacrte, aplicirali tipografiju, isprintali nacrte te sjeli u dizalicu i počeli bojati.
Arhitekt Damjan Geber rekao je za tportal.hr da je cilj bio na neki način povezati okolne zgrade i izdvojiti taj objekt iz okruženja.
'Kompleks Poslovnog centra Zavrtnica je u svojoj suštini sklop heterogenih zatečenih objekata bivšeg tvorničkog kompleksa koji je bio na toj lokaciji te su samim time i postojeće zgrade svojom arhitekturom, rasporedom i tretiranjem fasada potpuno raznolike, a mi smo korištenjem 'neboja' na centralnom bloku unutar kompleksa htjeli umiriti tu cjelinu i dati joj svojevrsno sidro koje povezuje sve okolne zgrade', kazao je Geber.
Kao posebno bitan izdvojio je centralni objekt 10, ujedno sjedište uprave Poslovnog centra Zavrtnica, dominantan objekt unutar njega. 'Svojom arhitekturom on je pravilna kocka koju smo bojanjem u bijelo izdignuli iz crnog podnožja i okolnih zgrada, čime je postao iznimno uočljiv u odnosu na sve ostale objekte u okolici i to ne samo prilikom ulaska u poslovni centar, već i s puno većih udaljenosti, a posebno s pruge koja prolazi uz taj centar.
Da ne bi došlo do negiranja arhitekture i dominacije teksta, korištena je standardna tipografija. Tim je pristupom u potpunosti poštovana arhitektura objekta i njegova pravilna forma, a u isto vrijeme dana mu je grafička i signalizacijska vrijednost', objasnio je Geber.
Kreativci iz agencije Bruketa&Žinić OM rade i na glavnom ulazu u Zavrtnicu, kojem će također dati novi izgled. Sviđa li vam se promjena, procijenite sami.