Kako je izgledala Mona Lisa i što se krije u pozadini svjetski poznatih remek-djela, pokušali su odgovoriti autori novog reklamnog videa inspiriranog starim majstorima
Novi reklamni video kreiran u studiju The Viral Factory otkriva kako bi mogao izgledati svijet u pozadini remek-djela.
Film počinje trodimenzionalnim razotkrivanjem pravog lica Mona Lise, a nastavlja s 'Vitruvijskim čovjekom', ponovno djelom Leonarda da Vincija, iza čijih je leđa skriven obnažen muškarac.
Konobarica u Manetovu 'Baru u Folies Bergereu' ima golemo poprsje, dok je trodimenzionalna obrada Vermeerove 'Djevojke s bisernom naušnicom' u njenom okruženju otkrila agente FBI-ja.
Video završava sloganom: 'Nova dimenzija televizije. Jer su stare stvari smeće.' Unatoč šaljivom tonu, on je izazvao burne reakcije poklonika umjetnosti koji smatraju uvredljivim takav vid promidžbe.