Najvažniji hrvatski festival suvremene glazbe nastavlja se u Brodarskom institutu, Tvornici kulture, MSU Zagreb, Močvari i KONTEJNER-u. Do kraja trajanja Biennala mogu se pogledati i tri multimedijalne instalacije nastale posebno za ovogodišnju festivalsku temu 'prekinutih veza'.
Nakon što je prvih nekoliko dana 33. Muzičkog biennala Zagreb u dvadesetak zagrebačkih izvedbenih i drugih kulturnih prostora donijelo nastupe nekih od 230 gostujućih umjetnika/-ca - simfonijskih orkestara, komornih ansambala, izvedbi suvremenog baleta, opere, improvizirane, elektroničke i alternativne glazbe te zvučnih i audiovizualnih eksperimenata - organizatori za završni vikend najvažnijeg hrvatskog festivala suvremene glazbe najavljuju udarne nastupe ovogodišnjeg progama.
Od petka do nedjelje 11. - 13. travnja, u progamu su glazbeni teatar Françoisa Sarhana, djelo Les Murs meurent aussi (petak, 11.4., MSU Zagreb) u izvedbi luksemburškog ansambla United Instrument of Lucilin koje spaja dokumentarizam i fantastiku a inspirirano je suvremenim sukobima poput rata u Ukrajini i Palestini.
Multimedijalni projekt Infused 3’600’000ms (subota, 12.4., više lokacija) umjetnika Francisca Uberta i Gorana Nježića jedan je od brojnih novih produkcija Biennala. Izvedba će biti realizirana na tri lokacije: tijekom izvedbe glazbenog dijela projekta s ansamblom ELISION u Brodarskom institutu u Sigetu signal uživo se prenosi u praznu bolnicu u Blatu gdje se slikom manipulira analognim sredstvima, dok se scenski prikaz tog trenutka šalje u MSU u formi live eksperimentalnog filma, pred publiku. Ovo jedinstveno virtualno iskustvo publika može iskusiti birajući između Brodarskog instituta, Dvorane Gorgona ili live streaminga.
Biennale u subotu, 12. travnja, gostuje u Tvornici Kulture s dva međunarodna orkestra: Hong Kong New Music Ensembleom, vodećim ansamblom suvremene glazbe u Aziji, Vertixe Sonora, komornim ansamblom koji okuplja glazbenike iz Španjolske i Portugala te domaćim violončelistom Vidom Veljakom, koji se prvi put susreću u Zagrebu na ovoj premijernoj izvedbi koja će se ponoviti i u Španjolskoj i u Hong Kongu.
Posljednji nastupi Late Night programa su u petak i subotu u Močvari, koju će glazbeno protresti transžanrovski i glasni nastupi izvođači/-ca Bong-Ra i s.a.t.i.n. koje MBZ organizira u suradnji sa ZEZ-om, Zavodom za eksperimentalni zvuk (11.4.), te nastup Nídie & Valentine i benda Behringer Escape Plan, koji će servirati porcije afro-portugalskog kudura i mračnije bass elektronike za posljednji dan MBZ-a (suradnja ZEZ-a i MaME, 12.4.).
Kratko nakon završetka posljednjeg Late Night nastupa, u 5:30 sati ujutro u nedjelju, 13. travnja, u KONTEJNER-u će nastupiti glazbenica, skladateljica i improvizatorica Manja Ristić koja u svom ambijentalnom nastupu spaja zvuk violine s elektronikom uživo i terenskim snimkama. Posljednji nastup 33. izdanja MBZ-a prilika je za refleksiju na festivalski program, otpuštanje te je simbolička i u tematskom ključu Biennala – zadnja etapa prekida.
Do kraja trajanja Biennala mogu se pogledati tri multimedijalne instalacije nastale posebno za ovogodišnju festivalsku temu prekinutih veza čiji su autori Hrvoje Hiršl (Galerija Forum), Tine Surel Lange (predvorje Studentskog centra) i Nolan Lem (Oris Kuća arhitekture) – troje umjetnika koji jednostavnim, ali snažnim konceptima istražuju temu prekinutih veza kroz prizmu tehnologije i prirode. U Muzeju prekinutih veza se do 20. travnja može pogledati audiovizualna pop-up izložba, Priče koje odjekuju, koja je realizirana u suradnji Biennala i Muzeja.