4. prosinca 2020.

ZKM na festivalu MOT s predstavom 'Eichmann u Jeruzalemu' putem live streaminga

03.12.2020 u 15:19

Bionic
Reading

Nakon što su zbog epidemioloških razloga morali odgoditi kazališnu i festivalsku suradnju Zagrebačko kazalište mladih ipak će je realizirati s međunarodnim kazališnim Festivalom MOT u Skoplju

Publika koja će u petak, 4. prosinca 2020. u 19:00 sati doći u ZKM pogledati Eichmanna u Jeruzalemu, u režiji Jerneja Lorencija, gledat će ovu hvaljenu predstavu istovremeno s makedonskom festivalskom publikom koja će je pratiti livestreamingom iz ZKM-a.

Tako će se festivalska suradnja ove godine ostvariti putem online prijenosa uživo predstave iz ZKM-a, čiji bi ansambl da nije korona pandemije gostovao s Eichmannom u Jeruzalemu na ovogodišnjem 45. međunarodnom kazališnom festivalu MOT (Mlad otvoren teatar).

U godini pandemije i Festival MOT se suočio s izazovom za kazališta u izvanrednim uvjetima, kada kazališnu umjetnost doživljavamo i u novom online obliku, ali je kazališni duh itekako prisutan. Iz tih okolnosti dolazi i izrazito optimističan slogan ovogodišnjeg izdanja Festivala MOT, 'Ќе има и утре' (Bit će i sutra). „Možda danas nemamo kazalište kakvo želimo doživjeti, ali bit će ga i sutra“, poručuju iz MOT-a.

Po ocjeni brojnih kritičara, predstava Eichmann u Jeruzalemu bila je najvažniji kulturni događaj 2019. Riječ je o nadasve moćnoj predstavi koja će vam omogućiti osjećaj istinske kazališne katarze i srušiti sve vaše emotivne barijere.

Predstava Jerneja Lorencija, Eichmann u Jeruzalemu, koja je po ocjeni brojnih kritičara i ljudi iz kulturnog života, ocijenjena kao najvažniji kulturni događaj 2019., bavi se najtežom od svih tema, temom holokausta, i paradoksalno, pritom nas vraća osjećaju ljubavi. Predstava je to koja nikog ne ostavlja ravnodušnim, čemu svakako pridonose i izvanredne glumačke izvedbe Rakana Rushaidata, Katarine Bistrović Darvaš, Pjera Meničanina, Dade Ćosića, Lucije Šerbedžije, Mije Melcher i Vedrana Živolića, koji su ušli u zazorni prostor duboke isprepletenosti historiografskih činjenica, bolnih iskustava svjedoka, vlastitih intimnih doživljaja i umjetnosti, te su omogućili danas još rijetko iskustvo istinske kazališne katarze.

Izvor: Društvene mreže