Tri uspješne žene, tri stila i jedan brend - kratki su sažetak nove kampanje za Lei Lou, u kojoj je dizajnerica Aleksandra Dojčinović glavne uloge povjerila svojim trima prijateljicama – Sandri Perković, Branki Krstulović i Ivi Radić
Sandra Perković, višestruka olimpijska pobjednica i jedna od najuspješnijih svjetskih atletičarki svih vremena, bivša manekenka Iva Radić i Branka Krstulović, direktorica marketinga i promocije CineStara, okupile su se na snimanju u Kaptol Boutique Cinema s posebnim povodom - kako bi obilježile pokretanje web shopa za Lei Lou.
To je još jedna novost u poslovanju zagrebačke dizajnerice Aleksandre Dojčinović, koja će na ovaj način postati još dostupnija svim svojim klijenticama i izvan granica Hrvatske.
U zanimljivoj su priči uspješna sportašica i dvije poslovne žene utjelovile moderne Lei Lou djevojke koje svoje haljine, čak i kad imaju prizvuk svečanog, bez problema nose u svakodnevnim prilikama, upotpunjujući njima najdraži par traperica i produljujući im na taj način rok trajanja, a što ih, pratimo li svjetske trendove recikliranja svega, pa i mode, čini maksimalno ekonomičnima.
Neobična kampanja koja zrači snažnom ženskom karizmom rezultirala je spontanim fotografijama koje kao da su nastale na jednoj od zajedničkih kava, što je dizajnerici i bio cilj. Osim toga, svaka od njih je komade Lei Lou personalizirala omiljenim stvarima iz vlastitog ormara, a rezultat toga su i tri potpuno različita stila - Ivina vječna modna zaigranost, Brankina nepogrešiva jednostavnost i Sandrina sportska elegancija.