'MUST HAVE' KOMADI

Asos otkriva što smo kupovali kao ludi

02.01.2019 u 13:54

Bionic
Reading

2018. godina ostat će zapamćena po brojnim trendovima koji su se vratili iz prošlosti, a jedna od najpopularnijih online trgovina na svijetu - Asos objavila je svoj godišnji izvještaj s naglaskom na najpopularnije modne artikle i trendove koji su se u protekloj godini kupovali kao ludi

Za one koji ne znaju - životinjski print uvjerljivi je pobjednik sezone pa nije ni iznenađenje da je upravo ovaj trend uvršten na vrh liste Asosovih best sellera. Prodaja odjeće i modnih dodataka sa životinjskim uzorkom skočila je u odnosu na 2017. godinu za čak 233 posto.

Ogromnu popularnost u 2018. doživjele su i glomazne tenisice za kojima su podjednako poludjeli trendseterice i trendseteri diljem svijeta. Nedavno je online trgovina Lyst u svom izvješću glomazne tenisice, takozvane 'dad trainers' (tatine tenisice) proglasila najprodavanijim trendom u 2018. godini, a podaci statistika govore kako su online pretraživanja za ovim tenisicama porasla za 439 posto od početka godine.

Minijaturne retro sunčane naočale također su proglašene ljetnim hitom koji je obilježio 2018. godinu. Koliko je popularan ovaj trend svjedoči i podatak da je Asos samo u siječnju prodao čak 10 tisuća pari minijaturnih sunčanih naočala.

U protekloj godini zaljubljenice u modu najviše su kupovale i kombinezone, čija je prodaja skočila za 70 posto, kao i odijela (prodaja je porasla za 460 posto) te plave traperice (23 posto).

Meghan Markle groznica pogodno je utjecala i na Asos, pogotovo nakon što je vojvotkinja od Sussexa odjenula Asosovu haljinu za trudnice čija je cijena iznosila 38 funti. Od tog trenutka potražnja za haljinom skočila je za više od 100 posto, rasprodavši se brzinom munje čak dva puta.

Velika potražnja vladala je i za Asosovom zelenom haljinom sitnog cvjetnog uzorka koja se rasprodala samo nekoliko dana nakon što je puštena u prodaju, i to u tri navrata.

Što se tiče muške mode, ogromna potražnja bila je za košuljama cvjetnog printa, a prodaja je u odnosu na 2017. godinu narasla za 131 posto. Asos je prodao najviše košulja u havajskom stilu, dok je, kada je muška obuća u pitanju, prodano najviše gležnjača s povišenom petom, čija je prodaja porasla za 246 posto.

Osim najprodavanijih artikala u 2018., Asos je u svom izvješću objavio i svoja predviđanja za 2019. Popularna online trgovina predviđa kako će u nadolazećim mjesecima najveća potražnja vladati za sunčanim naočalama u skijaškom stilu, printevima inspiriranim otiscima boja ('tie dye' printevi), kratkim odijelima i reflektirajućim materijalima metalik efekta.

Asos predviđa i kako će u 2019. sve više ljudi kupovati odjeću napravljenu od održivih izvora, otkrivši kako je 100% Asosovih traperica čija je baza pamuk napravljeno od pamuka nastalog od održivih izvora.