Cijena nafte na svjetskim tržištima možda je trenutno u padu, no ako je za vjerovati analitičarima - razdoblje jeftinog benzina neće se vratiti
Ništa zato. Tu je Audi da nam otkrije što nas čeka u bližoj budućnosti osobne mobilnosti. Nijemcima bi bilo pametno da uz oznaku Quattro, nakon preuzimanja Ducatija, patentiraju i onu talijansku za broj jedan - Uno.
Kako stvari stoje, pogon na Audijevim budućim vozilima odvijat će se putem jednog kotača. Upoznajte e-Bike, prototip električnog bicikla koji će nam Audi pokazati na najvećem okupljanju Volkswagenovih zaljubljenika u austrijskom Wortherseeu od 16. do 19. svibnja.
Okvir i felge, u potpunosti izrađeni od ugljičnih vlakana te od ugljičnim vlaknima ojačane plastike, teže svega dva kilograma. Doduše, na masi se moralo štedjeti jer litij-ionska baterija teži čak pet kilograma, a zajedno s električnim pogonskim sklopom ukupna masa bicikla iznosi 21 kilogram!
Kapacitet baterije iznosi 530 Wh te ju je moguće napuniti putem standardne 220V utičnice za dva i pol sata. Vozač potom može birati između pet režima upravljanja.
Osim standardnog pedaliranja, tu je asistencijski režim koji uz pomoć elektromotora omogućava prevaljivanje od 50 do 70 km uz brzinu od 80 km/h, zatim isključivo električni eGrip, Wheelie za vožnju na stražnjem kotaču te onaj s konstantnom brzinom za pomoć pri vožnji uzbrdo ili s jakim vjetrom u prsa.
Tu su i hidrauličke disk kočnice, deveterostupanjski mjenjač te putno računalo. Ne zvuči loše ovakva budućnost, zar ne?