Benettonova nova kampanja bavi se nezaposlenošću, direktno se obraćajući milijunima mladih širom svijeta koji traže posao
Benettonu nisu strane kontroverzne kampanje, a i ova posljednja će vjerojatno podići dosta prašine.
U novim reklamama Benetton traži 'nezaposlenika godine', direktno se baveći problemima mladih (ispod 30 godina) koji nisu zaposleni, i tražeći od njih da pomognu riješiti taj problem svojim idejama.
Benetton će potom odabrati stotinu mladih ljudi te im dati 5.000 eura da razviju svoje projekte. Sudionici moraju imati od 18 do 30 godina te moraju biti nezaposleni, a natječaj traje do 14. listopada.
'U povijesti svijeta veliki izumi, velike razlike, veliko vodstvo, uvijek su postizali ljudi ispod 30 godina', izjavio je Alessandro Benetton u intervjuu s Reutersom. 'Mislim da ne možemo pogledati u budućnost bez da razgovaramo s tim ljudima', rekao je.
Pogledajte prvi video iz nove Benettonove kampanje.