Povijest i kreativnost dvije su sile koje se isprepliću Berlinom, a to odražavaju i hoteli u glavnom gradu Njemačke. Baš ta mješavina čini izbor koji se nameće posjetitelju zanimljivim i izazovnim. Ako ste među onima koji ne žele plaćati najviše cijene, a ipak vole udobnost, posebnost i relativnu intimu boutique hotela, jedan novitet na berlinskoj sceni vrijedan je pažnje
Idealno smješten u središtu grada Hotel Chateau Royal, a o njemu je riječ, osmišljen je toliko individualno da predstavlja nešto što se zaista može naći samo u Berlinu. Njegovi idejni tvorci Berlinčani su koji dobro poznaju grad, a ideja vodilja bila im je ujediniti sve što osobno vole.
Iza Château Royala stoje Stephan Landwehr, suosnivač Grill Royala i islandska chefica Victoria Eliasdóttir, dvojac koji već niz godina surađuje kako bi gradu pružili kulinarsku raznovrsnost. Koncept gostoprimstva isprepleten je između partnera kroz različite restorane, što je u konačnici i dovelo do logične ideje o otvaranju hotela u kojem se jednako ugodno mogu okupljati građani Berlina i gosti iz cijeloga svijeta. Prostor je to koji profinjeno spaja dizajn, umjetnost i gastronomiju, oslanjajući se na mrežu i ugled koji je već organski izgrađen s restoranima kao što su dóttir, Kin Dee i Bar Freundschaft.
Chateau Royal na svojih pet katova raspoređuje 93 sobe, od čega je 27 njih u formatu apartmana. Javne površine - predvorje, hotelski bar, restoran, blagovaonica, salon uz kamin i zimski vrt - upotpunjuju cjelinu koja se sastoji od dvije zaštićene zgrade iz 1850. i 1910., uz nove konstrukcije i proširenja krova po projektu poznatog studija David Chipperfield Architects. Upečatljiva ugaona zgrada nalazi se paralelno sa slavnom alejom Unter den Linden, samo nekoliko minuta hoda od Brandenburških vrata i čuvenog luksuznog Hotela Adlon.
Sve što obećava eklektična vanjština hotela odražava se i u njegovoj unutrašnjosti. Za unutarnju arhitekturu i dizajn hotela odgovorna je arhitektica Irina Kromayer, koja se oslonila na materijale popularne u doba procvata Berlina na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće - šareni mramor, parket u obliku riblje kosti, hrast, nikal i ručno rađene craquelé pločice u stilu berlinske boemije.
Karakteristične značajke soba uključuju hrastov namještaj izrađen po narudžbi, koji djeluje kao pregrada, polica i dekor u jednom, zatim tapecirani naslonjač, kauč i komplet od moher baršuna kreiran u suradnji s dizajnerom Christianom Haasom, posebno za Château Royal, te prostrane kupaonice inspirirane Schinkelom i Bauhausom. Pomno odabran starinski namještaj, tepisi, svjetiljke i uzglavlje od ratana nadopunjuju svaku sobu individualnim šarmom.
U suradnji s Kristom Gruijhtuisenom (KW Institut za suvremenu umjetnost), bivša galeristica Kirsten Landwehr kurirala je više od 100 umjetnika i njihovih radova, raspoređenih po sobama hotela. Radovi se mogu naći u svakoj sobi, u restoranu (Cosima von Bonin, Klara Lidén), u baru, u hodnicima, čak i na krovu ('Luftmatratzen' Angele Mewes) ili kao svjetiljke na fasadi (Paul Hance).
Pojavljuju se u najrazličitijim formatima - ponekad su to slike velikih dimenzija ili skulpture Juliana Charrièrea pod imenom Denkmal, kamen koji je zaboden u zid između dvije sobe. Thomas Demand dizajnirao je tapete za sobe i salon uz kamin, John Bock zavjese, a tu su i svjetlosne instalacije i još mnogo toga. Neki su radovi izražajni i napadni, a drugi pak tihi i diskretni. Ono što im je zajedničko - na ovaj ili onaj način imaju snažnu vezu i s Berlinom i s Château Royalom.