Justin Bieber je predstavio reklamu za prvi miris sa svojim potpisom pod nazivom Someday. Njegova je poruka izazvala mnoge komentare
Parfem je, dakako, namijenjen njegovim najžešćim fanovima, a u reklami koju je snimio 17-godišnjak se nije obratio obožavateljicama, već njihovim - očevima.
'Očevi, budite sretni što vaše kćeri vrište moje ime, a ne nekog Joea iz susjedstva. Tko zna, možda ćete mi biti zahvalni jednog dana zbog toga', kaže Justin u ovom bizarnom videu.
Kao što se i očekivalo, Justinov miris izazvao je pomamu na tržištu: u samo tri tjedna miris, namijenjen djevojkama od 14 do 18 godina, zaradio je oko tri milijuna dolara.
'Takvo nešto nismo vidjeli otkako se pojavio miris Glow Jennifer Lopez i Curious Britney Spears. Someday je među najbolje prodavanim mirisima koje je lansirala neka slavna osoba', izjavila je Karen Grant iz NPD Group Inc.
Justin se uključio i u projekt 'The Beauty Book for Brain Cancer' u kojem slavni podižu svijest o raku mozga. Osim njega, priključile su se i Leighton Meester ('Tračerica'), Demi Lovato, Miley Cyrus, Hilary Duff i drugi.