Nakon 'blokecorea', pametne mješavine britanske pub kulture iz 90-ih i stila navijača s tribina nogometnih utakmica, red je stigao na 'brazilcore' da postane vodeći trend u novoj modnoj sezoni
Poput blokecorea, estetika made in Brazil oblikuje se kroz poseban interes za nogomet. U Rio de Janeiru, primjerice, nerijetko ćete uz plažu naići na sljedbenike tog trenda, čije se kombinacije sastoje od jednostavne žuto-zelene majice, šilterice i japanki brenda Havaianas.
Iako je ovaj trend donekle problematičan jer je postao predmetom mnogih kontroverzi tijekom godina, ove postoji čvrsta namjera da se boje Brazila depolitiziraju kako bi prvenstveno simbolizirale državu, a ne više neku političku stranku.
Slavne osobe već su prihvatile taj trend, uključujući američku it djevojku Hailey Bieber, španjolsku pop zvijezdu Rosalíju i novu francusku ikonu stila Tinu Kunakey. Supruga Justina Biebera na Instagramu se pokazala s majicom kratkih rukava u bojama brazilske zastave, španjolska zvijezda se pak odlučila za kapu brenda Misci dok se slavna Francuskinja kladila na trenirku brenda Adidas u bojama Brazila.
Žuta i zelena vrlo su moderna kombinacija ove sezone. Dokaz tome je to što se nekoliko dizajnerskih brendova nije libilo pomiješati ove boje na nekoliko silueta na modnim revijama. Talijanski Diesel, primjerice, na poticaj dizajnera Glenna Martensa, predložio je Y2K verziju te estetike, Dries Van Noten unio je ove boje u fluidan look dok ih je Rick Owens predstavio u muškoj kolekciji.