Nekoliko dana prije Božića tada novopečeni zaručnici princ Harry i Meghan Markle posjetili su Buckinghamsku palaču kako bi prisustvovali velikoj božićnoj večeri u organizaciji kraljice Elizabete II. Svim medijima zapela je za oko haljina koju je tada nosila sada već bivša glumica, a koliko njezin stil odijevanja ima odjeka u javnosti, dokazale su i tri gošće koje su bile pozvane na vjenčanje
Djevojke su se pojavile na kraljevskom vjenčanju odjevene u gotovo identičnu haljinu kakvu je ranije nosila i Meghan Markle, točnije njezina dvojnica na filmu. Riječ je o kreaciji luksuznog brenda odjeće Self-Portrait, poznatog po elegantnim i ženstvenim haljinama koje su osvojile brojne slavne dame, uključujući Meghaninu šogoricu Kate Middleton.
Čini se kako se haljina koju je Meghan nosila na božićnoj večeri kraljice Elizabete gošćama toliko svidjela da su željele ostaviti dobar dojam na vjenčanju i odjenuti kreaciju koju su svi mediji već nahvalili. Što je sigurno, sigurno je. No nisu računale na to da nisu jedine koje razmišljaju na isti način. Pojaviti se na istom događanju u istoj haljini noćna je mora svake žene, pogotovo kada je to događanje kraljevsko vjenčanje o kojem bruji cijeli svijet.
Obožavateljima kraljevskog vjenčanja nisu promaknule tri gošće koje su se pojavile u istim haljinama po uzoru na Meghaninu haljinu koja je, naravno, rasprodana. Iako nije riječ o potpuno identičnoj kreaciji, zanimljivo je da je glumica Parisa Fitz-Henleyuser, koja u filmu 'Harry i Meghan: Kraljevska romansa' utjelovljuje Meghan Markle, u jednoj sceni nosila identičnu haljinu koju su za vjenčanje odabrale nositi spomenute gošće.
Kad već ne mogu kopirati vojvotkinju od Sussexa, dolazi u obzir i njezina zamjena. Sve tri gošće pojavile su se u heklanoj midi haljini Sweetheart s potpisom brenda Self-Portrait, no jedna od njih odlučila se za svjetliju varijantu haljine koja je također rasprodana, a njezina je originalna cijena oko 3000 kuna.
Meghan Markle je na božićnoj večeri kod kraljice nosila haljinu The Nightshade brenda Self-Portrait, čija je cijena 2500 kuna, a nedugo zatim, kao i sve što odjene Meghan, rasprodala se u rekordnom roku.
Naravno, treba uzeti u obzir i činjenicu da je Self-Portrait sam po sebi jedan od poželjnijih modnih brendova, posebno za vjenčanja i svečane večere. Osnivač Self-Portraita, malezijski dizajner Han Chong, svjetsku prepoznatljivost stekao je zahvaljujući ženstvenim haljinama koje ističu najbolje od ženske siluete, a korištenje čipke pri stvaranju kreacija s vremenom je postalo njegov zaštitni znak.
'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Moja odjeća jednostavna je za nošenje, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju, u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, a radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti posebnima', kaže Chong, čiju su prepoznatljivu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja odmah prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza.