Mercedes C-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
Mercedes C-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
LEGALNA ZAOBILAZNICA
Dobro, 41 litra baš i nije tako malena zapremina, no daleko je od 66 litre koliko Mercedes odsad nudi samo uz nadoplatu
U Mercedesu su koristili sve moguće i nemoguće mjere kako bi umanjili masu nove generacije C-klase serije W205. Matematika je jednostavna - lakši automobili troše manje goriva te samim time emitiraju manje CO2. Budući da standardi propisuju da se testovi vrše sa 90 posto punim rezervoarom, u Sindelfingenu su odlučili jednim udarcem ubiti dvije muhe.
Standardnim rezervoarom od 41 litre uštedjeli su 12 kg, a zatim je u automobil utočeno 36,9 litara goriva umjesto 53,1 litre kao u prošloj generaciji.
Ovakvom legalnom zaobilaznicom, Nijemci su određenim modelima uspjeli svesti deklariranu emisiju CO2 na manje od 100 grama po kilometru što će se zasigurno pozitivno odraziti na prodajne rezultate u zemljama u kojima se trošarine definiraju prema ovom pokazatelju. Kao, primjerice, kod nas.
Nijemci kažu kako su se za ovaj potez odlučili i zato što manji spremnik, s obzirom na uštede koje pruža nova generacija motora, još uvijek nudi istu autonomiju kao prethodna generacija. Dodatna prednost je i ta što je nosivost skočila za 50 kg pa sada u prosijeku iznosi 90 kg više od konkurencije, kažu u Mercedesu.
Vozači koji žele veći rezervoar od 66 litara u Njemačkoj ga mogu dobiti uz nadoplatu od 59,50 eura.