Uobičajeni životni ciklusi današnjih automobila rijetko nadilaze period od sedam godina, a i to je razdoblje protkano kojekakvim zatezanjem bora i brojnim unapređenjima da bi se održala svježina i konkurentnost vozila na tržištu
Rusi na takvu politiku samo odmahuju rukom.
Nova Granta zamijenit će Samaru nakon čak petnaest godina proizvodnje, što se čini kao treptaj oka u usporedbi s Ladom Nivom 4x4 koja se u praktički neizmijenjenom obliku nalazi na tržištu od 1977! No postoji razlog zašto se nitko ne šali na Nivin račun
Nova Granta građena je na platformi kompakta Kalina, diči se spartanskom opremom koja ne uključuje ni servoupravljač ni aluminijske felge, pa čak ni elektronske podizače stakala. 'Gola' Granta kupce će u majčici Rusiji stajati 44.000 kuna, za 6.000 kuna više dobije se servo, centralno zaključavanje, električni prozori, radiouređaj, pa čak i ABS, a uz još pokoju tisućicu Grantu je moguće dobiti s navigacijom, ESP-om i bočnim zračnim jastucima.
Pod kožom funkcionira provjerena mehanika - 1,6-litreni četverocilindrični benzinac s dva ventila po cilindru i direktnim ubrizgavanjem koji razvija 90 KS te je uparen s peterostupanjskim ručnim mjenjačem, a Rusi ambiciozno najavljuju i manji 1,4, no s četiri ventila po cilindru i gotovo 100 KS (98).