Zaboravite na Gucci, Versace i ostale. Najbogatiji ljudi na svijetu najčešće biraju provjerene i ekskluzivne modne brendove namijenjene samo najužem krugu. Ručno izrađeni u Italiji, ovi ultraluksuzni brendovi 'starog novca' odabir su svjetskih milijardera
Industrija luksuznih marki opslužuje vrlo nišni ultrabogati segment tržišta. Bogataši preferiraju ove robne marke jer vjeruju u njihovu vrhunsku kvalitetu, dobru uslugu, jedinstvenu izradu i dugovječnost. I, naravno, ekskluzivnosti jer si ne može svatko priuštiti ove luksuzne proizvode zbog njihove cijene.
Ako želite izgledati kao da imate novca, ovo su brendovi za koje biste morali znati. Kada je riječ o muškoj modi, odjeća istinskih džentlmena najčešće je ručno izrađena u Italiji. Gucci, Versace i slični brendovi 'novog novca' nisu njihov odabir, već više vjeruju brendovima 'starog novca', onima koji iza sebe imaju jako dugu tradiciju ručne izrade.
Svaki od ovih brendova ima 'dućane za bogate' diljem svijeta - naprimjer, ako svake godine potrošite više od određenog iznosa u brendu Stefano Ricci, imate pristup luksuznom VIP klubu. Talijanske bogataške brendove teže je uočiti nego druge, jer su najčešće 'tihi i prikriveni' - što znači da se ne razmeću logotipom na odjeći.
Uz većinu artikala koji koštaju najmanje 1000 američkih dolara, vrlo lako je i jednostavno potrošiti 10 tisuća dolara samo za jedan stajling.
Zilli
Jedan od rijetkih 'netalijanskih brendova' na šoping karti bogataša, osnovan 1965., Zilli je započeo s proizvodnjom kožnih jakni i kaputa. Jakna brenda je ponosni simbol izvrsnosti ručne izrade, a stvorena je u ateljeu u Lyonu. Neke jakni stekle su legendarni status i nadživjele vrijeme, postavši sinonimom za uspjeh. Za izradu ovih ekskluzivnih predmeta brend bira samo najbolju kožu.
Također, poznata po torbama od krokodilske i zmijske kože, ova francuska tvrtka sposobna je koristiti bilo koju kožu dostupnu na tržištu luksuzne kože. Također 2010. godine Zilli je zauvijek promijenio svijet sunčanih i dioptrijskih naočala izdavši jednu od najmodernijih i najinovativnijih linija naočala koje je svijet vidio.
Kiton
Kiton je klasična krojačka tvrtka. Inspirirajući se svojim napuljskim srodnikom po pitanju stila, Cesareom Attolinijem, Kiton i Attolini brzo su preuzeli modnu igru fino krojene odjeće. Najpoznatiji po svojim odijelima i sakoima, Kiton prakticira umjetnost krojačke mode od 1968. Ovaj brend je prava definicija brenda 'starog novca', a odjeća mu je lako prepoznatljiva po kvaliteti tkanina koje se koriste za njezinu izradu.
Kiton je miljenik Vladimira Putina, Brune Marsa i mnogih drugih. Iako je jedna od najstarijih modnih kuća, baš kao i one modernije, trudi se ići u korak s vremenom. Tako njegove dvije sestrinske tvrtke, KNT i Kired, eksperimentiraju novim tkaninama i novim stilovima, a sam brend počeo se modernizirati pa je predstavljena linija visokokvalitetnih ručno rađenih traperica te ženska linija.
Naposljetku, nakon što su shvatili da izumire umjetnost ručnog šivanja odijela, uložili su velika sredstva u podučavanje sljedeće generacije krojača da nastave s vrijednom obrtničkom vještinom.
Stefano Ricci
Stefano Ricci jedan je od najekskluzivnijih luksuznih brendova na svijetu. Poznat je po svojoj razmetljivoj odjeći kao što su jarkonarančasti remeni od krokodilske kože te bejzbolske kape od krokodilske kože. Iako je krokodilska koža vrlo popularna među onima dubokog džepa, Stefano Ricci radi to na nešto malo drugačiji način.
Korištenjem svijetlih boja za naglašavanje remena, ova tvrtka točno zna što radi, a u Aziji je pravi hit. Naime ovo je jedna od prvih talijanskih modnih tvrtki koja se etablirala na azijskom tržištu. S ogromnim uspjehom u svojim vodećim trgovinama u Aziji, Stefano Ricci donio je ekskluzivnost krojačke odjeće s oznakom 'made in Italy' na istočno tržište.
Osnovan 1972., brend dijeli priču većine talijanskih modnih marki koja uključuje obiteljsku tradiciju i vrhunske krojače. Jedna od stvari po kojoj se Stefano Ricci izdvaja je kreiranje traperica. Nevjerojatno su visoke kvalitete - i rezervirane su samo za one koji si ih mogu priuštiti. Naime prosječna cijena para traperica iznosi 850 dolara.
Tom Ford
Tom Ford je izuzetak na listi brendova za bogataše. Amerikanac s takvim okom za odjeću da može preuzeti svijet talijanske mode nevjerojatno je impresivan. Ford je 1994. godine postao kreativni direktor Guccija, što je rijedak i izuzetan uspjeh za nekoga tko nije Talijan te je usavršio svoj zanat i uronio u svijet mode.
Odgovor na pitanje zašto je Ford napustio Gucci vrlo je jednostavan. Osjećao se kao da ga nitko ne sluša, što je poprilično frustrirajuća stvar za svakog radnika, pogotovo za talentiranog modnog dizajnera koji je imao viziju mijenjanja svijeta. Dok je bio u Gucciju, ne samo da je imao menadžerske vještine koje su spasile brend od bankrota, već je također bio odgovoran za neke od zapanjujućih dizajna koje je ta kuća vidjela.
Nakon šokantnog odlaska iz Guccija nastavio je stvarati vlastitu modnu marku, a Ford sada kroji samo za superbogataše svijeta. S prosječnom cijenom odijela od tri tisuće dolara - morate biti barem u jedan posto najbogatijih kako biste nosili ovog dizajnera.
Brioni
Ova tvrtka sa sjedištem u Rimu osobni je krojač mnogih najbogatijih ljudi na svijetu, a najpoznatija je po odijelima. Osnovan 1945., brend je izumitelj trunk showa - usluge da krojač dolazi u hotelsku sobu i prodaje 'odjeću iz kovčega'.
Kao i većina brendova s ovog popisa, Brioni je otvorio krojačku školu kako bi nastavio obrtničku tradiciju. Uglavnom poznat po svojim odijelima i kaputima, Brioni je cijenjeno ime u svijetu krojačkog luksuza. Izrađuju čak i odjeću po narudžbi, pa ako odete u trgovinu Brionija, možete dobiti odijelo po mjeri. Uz određenu cijenu, naravno.
Cesare Attolini
Ova lista ne bi bila potpuna bez brenda koji je osnovao Vincenzo Attolini 1930-ih. Attolinija mnogi smatraju ocem talijanske krojačke mode. Rođen je u Napulju, a njegov modni stil izvorno je bio imitacija britanskog dizajna odijela.
Nakon Drugog svjetskog rata tradicionalni engleski stil više nije bio ono što su ljudi htjeli. Željeli su nešto jedinstveno, a tu je nastupio Attolini. S većim fokusom na meka ramena, više rukave i tanje postave, njegova marka brzo je postala popularna među pripadnicima visokog društva - čak su je nosili i članovi kraljevske obitelji. Brend je danas najpoznatiji po odijelima, sakoima i kaputima.
Najbolji primjer ove modne kuće na djelu je film 'Velika ljepota'. U ovom filmu redatelj Sorrentino želio je prikazati dekadenciju i bogatstvo, i to je učinio korištenjem odijela Cesarea Attolinija. Sva prikazana odijela bila su napravljena posebno za film, i to po mjeri. S prosječnom cijenom od oko tisuću dolara, ovaj brend je na donjoj cjenovnoj granici, ali definitivno ne i po kvaliteti.
MANJE JE VIŠE