AMR KAMPANJA

Domaća dizajnerica u borbi protiv brze jeftine mode

13.12.2016 u 11:21

  • +3

Ana Maria Ricov u borbi protiv fast fashiona

Izvor: Promo fotografije / Autor: Doris Fatur

Bionic
Reading

Poznata domaća dizajnerica Ana Maria Ricov predstavila je kampanju za svoju hvaljenu kolekciju u kojoj se suprotstavlja globalnom 'fast fashion' trendu

'Kolekcijom sam željela skrenuti pažnju na današnji globalni apsurd u količini proizvodnje odjeće. Danas odjeća gubi estetsku vrijednost zbog rapidnog mijenjanja trendova, ali i uporabnu vrijednost zbog loše kvalitete proizvodnje. Vrijeme je prolaznosti i konzumira se fast fashion produkt. Kao otpor tome usporila sam svoj proizvodni proces na način da je dio kolekcije inspiriran tehnikom izrade tapiserija. Tom tehnikom sama izrađujem tkaninu iz koje kasnije krojim odjevne predmete, najčešće kapute. Na taj način sam dobila unikatan odjevni komad, bezvremenskog stila', ističe dizajnerica koja je novu kolekciju prikazala na nedavno održanom Bipa fashion.hr-u.

Upravo ti komadi su novitet u estetici AMR dizajna. Za razliku od fast fashionprincipa kojem je na prvom mjestu kvantiteta, a ne kvaliteta, Ana MariaRicov je u svaki pojedini komad napravljen tehnikom izrade tapiserija,utkala brojne sate ručnog rada, što svaku kreaciju čini unikatnimprimjerom kako modni dizajn prije svega treba ponuditi kvalitetnuizradu, jedinstvenu ideju i prepoznatljivu estetiku.

'Kolekcija je u duhu suvremene žene, jake, odlučne, izrazito profinjenog stila. Glavnu priču nose jakne i kaputi, iako u svojim kolekcijama nastojim obuhvatiti šarolik asortiman odjevnih predmeta', objašnjava Ana Maria Ricov.