BUDITE ORIGINALNI

Dosadili su vam Zara i H&M? Ovi nerazvikani high street brendovi oduševit će vas

04.08.2018 u 08:18

Bionic
Reading

Klonovi na gradskim ulicama nikome ne idu u prilog, a često modni kritičari upravo to zamjeraju Hrvaticama. Logično je da postoje brendovi koji će uvijek biti popularni i to je sasvim u redu, no na modnoj sceni postoji pregršt neistraženih high street brendova za koje mnogi još uvijek nisu čuli, a svojom ponudom slobodno mogu konkurirati razvikanim brendovima poput Zare i H&M-a. Izdvojili smo 10 brendova koji će vas oduševiti!

1. Weekday

Ako tragate za jednostavnim komadima, onda je Weekday baš za vas. Ovaj skandinavski brend poznat je po odličnim trapericama i T-shirtu, kardigan-kaputima i pletenini. Prošle godine u Londonu otvorena je i prva trgovina Weekdaya, a za sve ostale Europljane koji ne mogu do odjeće ovog brenda nudi dostavu na svojoj službenoj stranici. Odjeća s potpisom ovog brenda je urbana, etički osviještena, mladenačka, minimalistička i cool, a izrađuje se uvijek od organskih i recikliranih materijala.

2. Reserved

Poljski high street brend Reserved, kojemu je zaštitno lice ni manje ni više nego Kate Moss, namijenjen je svima onima koji tragaju za eklektičnim i cool komadima s istočnoeuropskim zaokretom, a obraća se publici od 20 do 40 godina. U Reservedu se mogu pronaći traperice već od 170 kuna, a trgovine ovog brenda otvorene su i diljem Hrvatske.

3. & Other Stories

Sestrinski brend H&M-a, & Other Stories, od svog osnutka 2010. pa sve do danas izrastao je u prepoznatljiv high street brend koji obožavaju žene diljem svijeta. Vrlo jednostavan, elegantan i moderan dizajn s, doduše, nešto većom cijenom od H&M-a, ovaj brend je vrlo brzo privukao trendseterice te se polako, ali sigurno približava H&M-u.

4. COS

Još jedan sestrinski brend modnog diva H&M-a, COS, na dobrom je putu da jednog dana dostigne status kojim se može pohvaliti H&M. RIječ je o modnom brendu za žene i muškarce koji tragaju za modernim, funkcionalnim i jednostavnim dizajnom koji traje duže od samo nekoliko sezona. Klasično i bezvremenski su epiteti kojima bi se najbolje mogao opisati ovaj brend osnovan 2007. godine, a u usporedbi s H&M-om, cijene su ipak nešto veće.

5. Gina Tricot

Gina Tricot je švedski modni lanac koji svojim kupcima nudi uzbudljive ženstvene kreacije u preko 30 zemalja. Od njegova osnutka 1997. godine brend je danas dostupan u 180 trgovina u pet zemlja Europe i zapošljava preko 2000 radnika. Kako stoji na njegovoj stranici, Gina Tricot voli jednostavnost. 'Naša snaga je u jednostavnosti, što se odnosi na sve naše dizajne i radnu etiku', poručuju iz Gina Tricota.

6. Mode Trotter

Brend Mode Trotter mogao bi se opisati kao francuska Zara, a potpisuje razigrane, ženstvene, moderne i odvažne kreacije, uglavnom namijenjene ženama u 20-ima i 30-ima. Ako vam je dosadila ponuda u popularnoj Zari, onda je ovaj brend kao stvoren za vas.

7. Warehouse

Ova britanski brend osnovan je davne 1976. i jedan je od onih cool te eklektičnih brendova koje svatko u nekom periodu života poželi u svojem ormaru. Kada kažemo da je cool, on to doista jest. Godine 2006. Warehouseu je zbog inovacije i svojstvenog stila dodijeljena nagrada za najkul brend.

8. Charles & Keith

Singapurski brend Charles & Keith vrlo je sličan Zari kada je riječ o modnim dodacima. Ovaj brend u svojoj ponudi nudi kvalitetne cipele, sunčane naočale i torbe luksuznog izgleda po cijeni manjoj od 800 kuna, a obzirom na to da nije razvikan kao primjerice Mango, budite sigurni da nitko osim vas na špici neće imati isti modni dodatak.

9. Uterqüe

Uterqüe zasigurno ne treba dugačak uvod. Riječ je o Zarinu sestrinskom brendu koji, doduše, drži nešto veće cijene, ali je toliko privlačan da mu je teško odoljeti. Od 2015. godine, kada je osnovan, izazvao je veliku pažnju, ali i osigurao si obožavatelje diljem svijeta. Baš kao i Zara, Uterqüe je jedan od onih brendova koji kroje trendove, a ne obrnuto.

10. Kitri

Klasični komadi s modernim zaokretom ono su što Kitri čini toliko popularnim. Zamislite hlače s plavo-bijelim prugicama i predimenzionirane, ekstravagantne rukave, haljinu - odijelo ravnog kroja ili pak ženstvenu maksi haljinu na preklop... Ovaj londonski brend star je tek godinu dana, a nastao je kao rezultat frustracije osnivača zbog manjka kvalitetne odjeće po pristupačnim cijenama. Baš kao što Zara i Mango redovito nadopunjuju svoje kolekcije, isto razmišlja i Kitri te svakog tjedna nudi nešto novo.