Električni automobili već hvataju zamah te ih je iz mjeseca u mjesec sve više, no svijet motocikala začuđujuće je imun na elektrifikaciju
Neobično je to, posebice kad se u obzir uzme da je trenutni stupanj razvoja električnih sklopova pogodniji za korištenje kod motocikala nego kod automobila. Motocikli naime ne moraju biti toliko praktični, mnogo su lakši te njihovi vlasnici najčešće ne prevaljuju velike udaljenosti u jednom danu.
Američka kompanija Lightning Motorcycles već nam je pokazala da električni motocikli mogu biti i iznimno kompetitivni. Njihov LS-218 dominirao je Pikes Peakom u svojoj klasi, a također je postavio rekord za najbrži električni motocikl prešavši dionicu Bonneville slane pustinje brzinom od gotovo 350 km/h.
Amerikanci su spremni kapitalizirati ovaj uspjeh te će još ove godine po cijeni od 38.888 LS-218 ustupiti potrošačima.
Za tu cijenu motocikl dolazi s 200 KS snažnim vodom hlađenim motorom koji se vrti do 10.500 okretaja, 380-voltnom baterijom kapaciteta 12 kWh dovoljnom za 160-ak km autonomije, 320-milimetarskim Brembovim kočnicama, Ohlinsovim adaptivnim ovjesom i magnezijskim 17-colnim felgama.
Uz nadoplatu moguće je dobiti baterije kapaciteta 15 kWh, pa čak i 20 kWh, koje povećavaju autonomiju na 290 km. Vrijeme punjenja? Dva sata ili samo 30 minuta brzim punjačom.
Čitav motocikl teži 224 kg, no nešto veća masa mu ne smeta da dosprinta do 100 km/h za manje od tri sekunde i postigne 350 km/h.
Impresivno.