Ogoljeni pejzaži marokanske pustinje Agafey postali su kulisa najnovije reklamne kampanje Fashion&Friends koja potiče želju za eskapizmom usred prostrane divljine
U središtu kampanje pod nazivom Escapade su ključni komadi iz kolekcije proljeće/ljeto 2023. vodećih svjetskih modnih brendova, koji se ističu poput fatamorgane među bogatim nijansama maslinaste, oker, zlatne i žute boje pustinje.
Zvijezde reklamne kampanje Suzana Horvat i Dalibor Urošević pozirale su u vječnom denimu, jaknama u smeđim i bež tonovima, majicama čija je glavna odlika udobnost ali i komadima odvažnih uzoraka, u kojima možete istraživati pejzaže jutrima, plaže popodne, koktele i večere na zalasku sunca, i u kojima ćete plesati kada padne noć.
Ništa manje važni su i asesoari, uključujući torbice u jarkim nijansama i platnene kape, koji na savršen način kompletiraju predstavljene look-ove.
Inspirirana regenerativnom moći sunca i pustinje, kampanja Escapade poziva na pustolovinu i hrabrost da se otisnete u nepoznato.
Ako postoji nešto što će vas dovesti u raspoloženje za avanturu, osim rezervacije putovanja, to je planiranje vaših outfita ovog proljeća.
Istražite novu kolekciju u multibrend koncept trgovinama Fashion&Friends i odvažite se ispričati autentičnu, osobnu vizualnu priču kroz komade koji naglašavaju vaše vrijednosti, karakter i snagu.