trlja ruke od ponosa

Gubici Victorije Beckham se smanjuju: Prodaja njezinog brenda je porasla za 50%

30.08.2024 u 14:47

Bionic
Reading

Nakon glazbene karijere Posh Spice je svoju ljubav prema modi pretočila u vlastiti modni brend 'Victoria Beckham' kojeg je pokrenula 2008. godine. Kroz godine Victoria Beckham se pomalo koprcala s manjkom prihoda, a da bi brend opstao, posuđivala je novce od dijela Beckhamovog carstva. No njezin brend smanjio je gubitke od prošle godine budući da je prodaja porasla za 52% na 89 milijuna funti

Tvrtka je priopćila kako je prodaja porasla na internetu, u glavnoj trgovini Mayfair u središtu Londona i putem veletrgovaca, što je pomoglo smanjenju gubitaka 2023. na 200.000 funti s 900.000 funti godinu prije.

Rast prodaje u tvrtki Victoria Beckham Ltd dolazi nakon 'obnavljanja' brenda, uključujući širenje na proizvode za kožu, budući da je grupacija privatnog kapitala NEO uložila 30 milijuna funti 2017. za neobjavljen, ali značajan manjinski udio.

Prevare, škrtost i očaj: Ovo su skandali Davida i Victorije Beckham Izvor: Profimedia / Autor: Montaža: Neven Bučević

Nadmašila mnoge robne marke

Nakon teške 2022. godine, Victoria i njezin suprug, bivši engleski nogometaš David Beckham i NEO uložili su 6,9 milijuna funti kako bi se posao nastavio. Prošlogodišnje širenje na nova područja proizvoda pomoglo je Victoriji da nadmaši mnoge robne marke luksuznih brendova, koje su imale problema jer su rastuće kamatne stope i usporavanje kineskog gospodarstva uzeli danak na tržištu.

SARDINIJA JE IN

Umjesto u Hrvatskoj, Beckhamovi ovog ljeta uživaju na talijanskim Maldivima

Pogledaj galeriju

Bivša Spice Girl lansirala je svoju prvu modnu kolekciju 2008. godine, a brend je zadržao visok profil, pojačan prošle godine velikom suradnjom s Mangom i hit Netflixovim dokumentarcem o Davidu. Također su započeli rad na dokumentarnoj seriji o Victoriji. David Beckham postao je ambasador za AliExpress uoči Eura ovog ljeta.

nek uživancija počne

Beckhamovi stigli na posebnu lokaciju gdje će proslaviti 25. godišnjicu braka

Pogledaj galeriju

Ranije ove godine također je potpisao partnerstvo s proizvođačem odijela Hugo Boss i proizvođačem friteza SharkNinja, dodavši Tudor satove, Tempur madrace, Unicefom i Nespresso aparatima za kavu.

Rast potražnje

Najprodavaniji artikli Victorije Beckham u 2023. uključivali su midi haljinu koju su nosile španjolska kraljica i Kendall Jenner, koja je činila jednu od svakih 10 online prodaja u 2023. i ostaje bestseler ove godine. Pokrenula je i kožnu galanteriju 2022., a remenje je najbrže rastuća kategorija i doživjela je trinaesterostruki rast potražnje.

Nose ga brojni slavni

'Sve što radim, od naočala do torbice i haljine, nosila bih i ja sama. Kad pitaju tko je moja ciljana publika, moj odgovor je uvijek isti - to sam ja', objasnila je svojedobno Victoria, najbolja ambasadorica vlastitog brenda. Rado ga nose mnoge zvijezde poput Gisele Bündchen, Kate Winslet, Elle Macpherson, Brooke Shields, Heidi Klum, Gwyneth Paltrow, Oprah Winfrey.

Prije pet godina svoje je poslovanje zakoračila je i u beauty svijet, a njezin brend ima sve više poklonica ne samo zbog slavnog imena već i zbog kvalitete kojom su oduševljene žene diljem svijeta.

STIGLI DO FRANCUSKE

Zaljubljeni kao prvog dana: Ova romantična gesta Davida Beckhama nije prošla nezamijećeno

Pogledaj galeriju

Marie Leblanc, izvršna direktorica tvrtke Victoria Beckham Ltd, izjavila je: 'Nakon uspješnog repozicioniranja poslovanja, 2023. je bila još jedna vrlo jaka godina napretka za tvrtku i nastavljamo vidjeti zdravu putanju rasta'. Katia Beauchamp, izvršna direktorica Victoria Beckham Beauty, rekla je: 'Nastavljamo održavati ravnotežu između velike potražnje potrošača i poslovne discipline kako bismo osigurali fokus na kontinuiranu profitabilnost.'